• Hee (:
    Ik heb een vraagje aan jullie. Ik heb al paar jaren een kat, die nu ongeveer zo'n 8 jaar is? Maar de laatste tijd miauwt hij echt super vaak, wat ie anders nooit deed en vooral in mijn kamer. Hij gaat ineens heel vaak voor mijn slaapkamer deur zitten en miauwen en aan de deur krabben tot ik hem open doe.

    Maar vroeger toen ik dat deed ging hij gewoon rustig op mijn bed liggen en je hoorde hem niet weer. Maar nu als ik de deur open kijkt hij me hele kamer rond, gaat heel veel miauwen, kijkt mij dan elke keer aan. Dan ineens gaat hij in een hoekje van de kamer zitten, heel stijf en dan blijft hij miauwen of gaat heel zielig stil in een hoekje zitten.

    Of hij miauwt zomaar ineens naar helemaal niks. Ik vind het een beetje een vreemd gedrag. Weten jullie wat het kan zijn? o.o En JA ik geef hem genoeg aandacht.

    [ bericht aangepast op 11 feb 2011 - 12:07 ]


    Sometimes it's best not to care.

    CHOCOLATEEE schreef:
    (...)
    Mijn kat doet het nu al gewooon één week lang. En hij kan zijn plek gewoon niet meer vinden. Hij miauwt overal. Wil elke keer bij me zijn. Want als ik in de woonkamer zit en de kamer deur dicht is, gaat ie ook daar zitten miauwen. En het zelfde boven op mijn kamer maar daar gedraagt ie zich gewoon raar. Hij wil niet eens meer opmijn bed liggen wat ie altijd deed... En ik vind het raar dat ie heletijd stijf in een hoekje gaat zitten. ):


    Hij is ook al oud he,Misschien heeft het daarmee te maken?


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Decide schreef:
    (...)

    Hij is ook al oud he,Misschien heeft het daarmee te maken?

    Misschien ;o


    Sometimes it's best not to care.

    Ga anders langs bij een dierenarts, die kan je waarschijnlijk meer vertellen dan ons.


    your eyes are like stars in the night.

    Dieren willen ook nog wel eens geesten zien. Misschien dat dat beest een geest ziet of iets onheilspellend voelt opkomen. dan willen ze nog wel eens zo doen. Of misschien ben je een tijdje ziek geweest of in het ziekenhuis gelegen. Dan doen ze ook nog wel eens raar. Ik heb zelf geen kat maar een vriend van mij wel. Zijn ma lag in het ziekenhuis en die kat werd helemaal gaar xD


    Love sheds light one the darkest of times

    Ik denk dat je beter naar de dierenarts kan gaan dan het aan ons te vragen (krul)


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Onze kat miauwt al een jaar aan een stuk door..
    Geen idee waarom, gewoon als ze in de woonkamer staat begint ze ineens te miauwen. En bij ons krijgt ze gewoon genoeg aandacht..
    Dus als ik jou was zou ik me niet echt zorgen maken hoor.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Jah, mijn kat is ook weird en eigenlijk best wel actief! maar dat kan ook vaan zijn leeftijd liggen, aangezien hij niet eens 1 jaar is.. :Y)
    Maargoed ik heb dus niet echt veel ervaring dus ik zou het niet weten.


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Dieren voelen het eerder dan mensen als er iets mis is. Ik weet niet of jij in geesten gelooft, maar misschien is het wel zoiets.


    I'd rather be absolutely ridiculous than absolutely boring.

    ik heb niet echt verstand van katten (cat)


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Poseidon schreef:
    Geen idee, doet mijn kat ook soms hoor. Ik ga hem dan knuffelen. (:


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    De kattenpsychiater I'd say.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Mijn kater doet dat alleen als ie zin heeft in mooie meisjespoesjeskatten :'D

    [ bericht aangepast op 11 feb 2011 - 19:29 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Genius schreef:
    Katten zijn gewoon raar (cat)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Is dat niet een teken dat je kat zich niet goed voelt?
    Misschien heeft hij veel pijn ofzo?
    Ik ben niet echt een kattenmens, dus veel verstand heb ik er niet van. (:


    Don't cry because it's over. Smile because it happened.

    Ik wil je niet ongerust maken, maar als een kat zich de laatste tijd terug trekt in een hoekje betekend het soms dat hij binnenkort sterft of erge pijn lijdt.
    Maar je kat zal heus niet sterven. Misschien ziet hij een geest ofzo?
    Als ik jou was zou ik nog een paar dagen wachten voordat je conclusies trekt ;')


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.