Saffier schreef:
(...)
Mijn moeder vind dat ik als een 'volwassen vrouw' zo iets niet kan dragen en dat ik dan me geld verspeel aan iets kinderachtig en dat ik het beter uit kan geven bij de NewYorker of de C&A. En ze vind het stom dat ik hem niet naar school draag.
Haat aan jou moeder
"No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John
Saffier schreef:
Ik word hier niet goed van. Mag ik eindelijk een voetbalshirt, zeg me moeder: Ja, maar weet wel dat het echt ontzettend kinderachtig is, zeg.
Kinderachtig, omfg?
Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind
Ik ga me dus echt niets aantrekken van mijn moeder. Ik bedoel, ik krijg binnenkort een vakantiebaantje en dan heb ik het geld zo weer terug. Ik wil sowieso een Nederlandse speler, want ik ga hem wel aan doen naar school wanneer Nederland speelt. Weet alleen nog niet welke speler.
Saffier schreef:
Ik ga me dus echt niets aantrekken van mijn moeder. Ik bedoel, ik krijg binnenkort een vakantiebaantje en dan heb ik het geld zo weer terug. Ik wil sowieso een Nederlandse speler, want ik ga hem wel aan doen naar school wanneer Nederland speelt. Weet alleen nog niet welke speler.
Doe Ibi!
"No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John