• Aahhhhhhhhhhhhhh. Ik ga misschien samen met een vriendin ALLEEN! op vakantie naar Canada. we weten al hoe wel aan geld komen, alleen nog alles regelen. Hopen dat het lukt. maar weet iemand misschien nog een manier oom aan geld te komen? we moeten nog wel kunnen winkelen


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Maar.. je bent 14? Oke. Nou, ik zou als eerste en baan gaan zoeken. En misschien kan je een lening doen bij je ouders, maar dat je het wel écht terug geeft.


    it's so empty living behind these castle walls

    ehm... een baantje zoeken ??
    Canada is best duur, maar veel plezier alvast (flower)

    Baantje, dingen verkopen, veel geld vragen aan familieleden(verjaardagen enz.).

    Het hangt van je persoonlijkheid af en alles, maar je kan langs de deuren gaan en doen alsof je voor een goed doel bent (raad ik je af hoor, is echt niet aardig). ^^

    En je kan bij je ouders geld lenen, als je echt niet genoeg hebt en toch wil gaan.

    Heel veel plezier in Canada!


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Woow, vet!
    En aan geld komen = werken.


    Hope goes lost but never dies.

    Oppassen?


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Als je 14 bent mag je niet alleen gaan :S
    Tenzij u vriendin ouder is dan 18


    Stop wishing, Start doing..

    Je mag toch niet alleen naar het buitenland zonder volwassene onder de 16 ? (cat)
    & ik weet het niet, oppassen ? Klusjes doen ?


    We're hiding behind skin that's too tough

    sparen, heel veel sparen en werken. maak een extra bankrekening zodat je daar al je geld voor de vakantie op kan zetten ofzo.


    We believe we found your girl in an old burning car way up the hill.

    oh my god, hoe stoer! :D
    werken, krantenlopen, dingen voor je buren doen, dat soort dingen? en dan een tijdje niet te veel uitgeven aan onnodige dingen...


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Als je 14 ben kan je kranten/folders lopen. Verdiend best aardig.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    werk zoeken en dan sparen om het leven zou ik zeggen, haha! Succes!


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    14? okay.
    Uh I don't know,
    Ik wil ook naar Canada.
    Maar moet eerst mijn ouders overhalen om te gaan, het is al 8 jaar geleden dat we daar zijng geweest en dat is voor mij te lang geleden.

    Ps: Waar ergens in Canada willen jullie dan op vakantie gaan?


    <3

    Baantje? Bedelen bij ouders?


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Serophina schreef:
    Als je 14 bent mag je niet alleen gaan :S
    Tenzij u vriendin ouder is dan 18


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Circles schreef:
    Woow, vet!
    En aan geld komen = werken.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.