• Ik heb wat tips nodig!
    Oke, ik vind dus een jongen bij mij op school leuk, alleen hij heeft meisjes als beste vriendinnen. En die zeiden in het begin al; jaa jij vind hem leuk, dit en dat. Hadden ze zijn smsjes gelezen die ik naar hem stuurde.. en nu vindt ik hem dus wél leuk, maar ik durf het niet te zeggen, omdat die vriendinnen van hem mij pesten.. en hij kijkt ook steeds naar mij..


    Turn it up! *

    Ik weet wat je bedoelt, en ze zeggen dan altijd wel dat je het gewoon moet doen, maar dan durf je toch niet. Ik zou iets naar hem sturen met valentijn ofzo, en er dan je naam onder zetten. Dat is misschien minder eng... Succes!


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    ZeroGravity schreef:
    Ik weet wat je bedoelt, en ze zeggen dan altijd wel dat je het gewoon moet doen, maar dan durf je toch niet. Ik zou iets naar hem sturen met valentijn ofzo, en er dan je naam onder zetten. Dat is misschien minder eng... Succes!

    Dankje!


    Turn it up! *

    BloodyGum schreef:
    (...)

    Je moet echt gewoon met hem praten en niet bang zijn. Hij zal je waarschijnlijk niet haten door iets wat je gedaan hebt toch? Of is er echt iets wat zo genant was dat je niet met hem kan bespreken. Ik bedoel, als je hem echt leuk vind moet je er voor gaan.


    Ik wil het ook wel zeggen! Maar dadelijk op school floept het er bij hem zo uit..


    Turn it up! *

    ZeroGravity schreef:
    Ik weet wat je bedoelt, en ze zeggen dan altijd wel dat je het gewoon moet doen, maar dan durf je toch niet. Ik zou iets naar hem sturen met valentijn ofzo, en er dan je naam onder zetten. Dat is misschien minder eng... Succes!


    Dat zou ik echt nooit doen.....................
    Ik bedoel, dan zit je de hele tijd in de stres over wat hij vind.
    Dan kan je het beter rechtstreeks zeggen


    Happy Birthday my Potter!

    Paracetamol schreef:
    (...)

    Ik wil het ook wel zeggen! Maar dadelijk op school floept het er bij hem zo uit..


    Dat is natuurlijk een risico en dan is de vraag; is hij dat waard?


    Happy Birthday my Potter!

    BloodyGum schreef:
    (...)

    Dat is natuurlijk een risico en dan is de vraag; is hij dat waard?

    Ja precies.. maar khad al een keer een probleem, en dat hield ie ook voorzich zelf,, maar misschien vind ie dit gewoon grappig ofzo, en zegt ie t tegen anderen.


    Turn it up! *

    Paracetamol schreef:
    (...)
    Ja precies.. maar khad al een keer een probleem, en dat hield ie ook voorzich zelf,, maar misschien vind ie dit gewoon grappig ofzo, en zegt ie t tegen anderen.


    Als ie het toen voor zichzelf hield is er geen rede hem niet te vertrouwen, dus dan moet je je gewoon even over de angst heen zetten ;)


    Happy Birthday my Potter!

    BloodyGum schreef:
    (...)

    Als ie het toen voor zichzelf hield is er geen rede hem niet te vertrouwen, dus dan moet je je gewoon even over de angst heen zetten ;)


    haha ik wil het wel... maar kdurf het niet,.


    Turn it up! *

    Paracetamol schreef:
    (...)

    haha ik wil het wel... maar kdurf het niet,.


    Dan moet je het doen zonder na te denken. :Y)
    Of je geeft jezelf de keuze: Je hele leven van hem houden zonder dat hij het weet en altijd alleen zijn, of nu het risico nemen.


    Happy Birthday my Potter!

    BloodyGum schreef:
    (...)

    Dan moet je het doen zonder na te denken. :Y)
    Of je geeft jezelf de keuze: Je hele leven van hem houden zonder dat hij het weet en altijd alleen zijn, of nu het risico nemen.

    Pfff.. m'n hart gaat supersnel, maar ik zie hem morgen op school! Dadelijk lacht ie me uit, omg ik ben zo onzeker!!


    Turn it up! *

    Paracetamol schreef:
    (...)
    Pfff.. m'n hart gaat supersnel, maar ik zie hem morgen op school! Dadelijk lacht ie me uit, omg ik ben zo onzeker!!


    tuurlijk lacht ie je niet uit! Je bent harstikke aardig en waarschijnlijk ook wel mooi en lief en slim, dus maak je geen zorgen. Waarom denk je dat al die meiden zo reageren? Ze zijn hartstikke jaloers!


    Happy Birthday my Potter!

    BloodyGum schreef:
    (...)

    tuurlijk lacht ie je niet uit! Je bent harstikke aardig en waarschijnlijk ook wel mooi en lief en slim, dus maak je geen zorgen. Waarom denk je dat al die meiden zo reageren? Ze zijn hartstikke jaloers!


    Moet ik misschien niet eerst vragen of ie nog verliefd is op die beste vriendin?


    Turn it up! *

    Paracetamol schreef:
    (...)

    Moet ik misschien niet eerst vragen of ie nog verliefd is op die beste vriendin?


    Zou ik wel doen :)


    Happy Birthday my Potter!

    BloodyGum schreef:
    (...)

    Zou ik wel doen :)

    Ik had het gevraagd, hij vindt haar niet meer leuk!


    Turn it up! *

    Paracetamol schreef:
    (...)
    Ik had het gevraagd, hij vindt haar niet meer leuk!

    Dan gewoon vragen of ie jou leuk vind. Desnoods, als hij keihard nee roept kan je altijd nog spelen dat je het vroeg omdat je bang was dat hij het was :Y) (wat ben ik toch weer sneaky)


    Happy Birthday my Potter!