• In de Pakistaanse stad Mardan, in het noordwesten van het land, zijn bij een aanslag op een opleidingscentrum van het leger zeker 31 rekruten omgekomen. Een 12-jarige jongen in schooluniform liep het terrein op en blies zichzelf op.
    De rekruten waren op dat moment net bezig met de ochtendtraining op het binnenplein. Enkele tientallen van hen raakten gewond.
    De verantwoordelijkheid voor de aanslag is opgeëist door de Taliban. Premier Gilani spreekt van een laffe aanval die het moreel van de veiligheidstroepen niet zal breken.
    Het was de eerste grote aanslag op het leger in bijna een jaar. De Pakistaanse autoriteiten zeiden dat een groot offensief tegen de Taliban, vorig jaar, voor rust had gezorgd, maar de aanslag van vandaag lijkt te bewijzen dat de rebellen zich hebben gehergroepeerd.bron :nos


    12 jaar en dan al een aanslag plegen ten kosten van je eigen leven.....


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Zelfmoord plegen op 12 jarige leeftijd?
    Ik hou over dit onderwerp mijn mond maar dicht


    "Ignite, my love. Ignite."

    VIPpas schreef:
    Zelfmoord plegen op 12 jarige leeftijd?
    Ik hou over dit onderwerp mijn mond maar dicht
    Het is Pakistan... ik kan het wel snappen. Helaas wel sneu voor het kind.

    [ bericht aangepast op 10 feb 2011 - 16:11 ]


    Today will be Girl's Day party with you~

    op 12 jarige leeftijd ;/ de taliban zakt echt steeds lager


    Shoganai i ne~

    Dat soort mensen zijn zo gestoord, ik snap hen echt niet! Ö


    Big girls cry when their hearts are breaking

    RINGDINGDONG schreef:
    (...)Het is Afghanistan... ik kan het wel snappen. Helaas wel sneu voor het kind.


    Nou eerlijk gezegd dacht ik na over zelfmoord toen ik 11 was. Maar ik snap het kind op zich wel. Als je niet kan vluchten naar een ander land, moet je een andere manier zien om te vluchten


    "Ignite, my love. Ignite."

    Zozo de volwassen terroristen waren zeker op...


    #WWED - What Would Emma Do?

    VIPpas schreef:
    (...)

    Nou eerlijk gezegd dacht ik na over zelfmoord toen ik 11 was. Maar ik snap het kind op zich wel. Als je niet kan vluchten naar een ander land, moet je een andere manier zien om te vluchten

    hij werkt volgens mij voor de taliban


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ziek, ik vind dit echt ziek gewoon.


    your eyes are like stars in the night.

    MissWanda schreef:
    (...)
    hij werkt volgens mij voor de taliban


    Owh oke. Dan vind ik de taliban diep diep diep zinken. Waarom blazen ze zich zelf niet op?


    "Ignite, my love. Ignite."

    VIPpas schreef:
    (...)

    Nou eerlijk gezegd dacht ik na over zelfmoord toen ik 11 was. Maar ik snap het kind op zich wel. Als je niet kan vluchten naar een ander land, moet je een andere manier zien om te vluchten

    Joh,ik was nog jonger.

    Het is volgens mij niet zozeer zelfmoord,dat kind is gewoon hersenspoelt.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    VIPpas schreef:
    (...)

    Nou eerlijk gezegd dacht ik na over zelfmoord toen ik 11 was. Maar ik snap het kind op zich wel. Als je niet kan vluchten naar een ander land, moet je een andere manier zien om te vluchten


    Zelfmoord op een drukke plek wordt bij mensen ingepraat, door de Taliban. Dat kind heeft er echt niet voorgekozen, omdat hij niet naar een ander land kan.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Pirates schreef:
    (...)

    Zelfmoord op een drukke plek wordt bij mensen ingepraat, door de Taliban. Dat kind heeft er echt niet voorgekozen, omdat hij niet naar een ander land kan.


    Das echt gewoon zwak


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik kan niet geloven dat een kind zichzelf zomaar opblaast. Daar zitten volwassen achter, waarschijnlijk in de vorm van de Taliban.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Grieving schreef:
    Zozo de volwassen terroristen waren zeker op...


    Alleen maar tranen van geluk

    Het is pakistan. kinderen hebben daar geen school, eten en misschien geen ouders. Ze weten niet wat ze moeten doen. Op een gegeven moment moeten ze toch kiezen, en de jongen heeft voor de verkeerde keuze gekozen. :(

    Het is hard, maar je moet er mee leven. :-(


    I Dreamed a Dream