• Een paar dagen geleden heb ik gedroomt over een dood geboren baby,En dat dat babytje weer tot leven kwam in zijn/haar kistje.
    En net las een dat topic over dat pas geboren babytje in Mexico,En die kwam ook tot leven in zijn/haar kistje O.O"
    Alleen het gekke is ik wel meer dromen die later uit komen,Maar dat is meestal pas maanden daarna of het is maar de helf van mijn droom ofzo.
    Maar hier word ik echt bang van,Hebben jullie tips of maken jullie zelf ook wel is van zulke dingen mee?
    Of andere dingen die te maken hebben met parnormale activiteiten?


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Maar dat baby'tje in Mexico.. dat is echt al een paar maanden geleden hoor, dat topic bestaat al sinds vorig jaar ofzo.


    Life is hard and then we die

    Een aantal jaar geleden had ik wel eens voorspellende dromen, nu heb ik daar geen last meer van. En ik heb eigenlijk geen last van paranormale dingen want ik scherm me daar voor af. Ik weet niet eens of het bestaat of niet, dus. (:


    your eyes are like stars in the night.

    hm...nee ik ben echt zo on-paranormaal als wat xD
    sorry:X


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Ik heb van die dingen die voorspelbaar zijn, als ik bijvoorbeeld wat zeg. En meestal komt het later dan ook uit.

    1602011 schreef:
    Ik heb van die dingen die voorspelbaar zijn, als ik bijvoorbeeld wat zeg. En meestal komt het later dan ook uit.


    Ja daar heb ik ook wel is last van,Dan zeg ik bijvoorbeeld op een Maandag "Ik wil ziek worden want dan hoef ik niet naar school" en dan ben ik bij wijze van spreken Dinsdag ziek. Dus dat zeg ik ook nooit meer.


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Ik heb af en toe voorspellende dromen. Maar meer over wat ik zelf mee ga maken.


    "Ignite, my love. Ignite."

    PUKKELxDING schreef:
    Maar dat baby'tje in Mexico.. dat is echt al een paar maanden geleden hoor, dat topic bestaat al sinds vorig jaar ofzo.


    There are several things that I have been doing wrong.

    VIPpas schreef:
    Ik heb af en toe voorspellende dromen. Maar meer over wat ik zelf mee ga maken.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    ik heb dat ook wel eens... maar dat is wel vaag.. misschien moet je er eens met iemand over gaan praten.. maar niet met je ouders of een Psygiator ofzo iets.. want die geloven je niet.. kan zijn jouw ouders wel.,.


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Waarschijnlijk heb je het verhaal al is ooit gelezen, en is het op de een manier blijven hangen.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    HopexDream schreef:
    Waarschijnlijk heb je het verhaal al is ooit gelezen, en is het op de een manier blijven hangen.


    Ja dat kan maar ik heb het wel is meer.


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.