• Dat heb ik net tehoren gekregen van mijn beste vriendin, dat paar kinderen uit de klas zeiden dat ze er allemaal over eens waren dat ik een egoist ben. Ik heb zo zin, morgen om hun gezicht te verbouwen. Maar dan krijg ik straf, ik ben ook boos op me beste vriendin want volgensmij heeft ze me helemaal niet verdedigd tegenover hun. & Ik voel me gewoon echt stom. Want ik wil haar zoizoe niet meer als vriendin, daarom heb ik nu zeg maar een ruzie veroorzaakt omdat ik boos was. & Ik wil wel naar hun toe gaan en zeggen van, ja jullie vinden me dus een egoist, maar dan zeggen ze van wie heb je dat enzo blabla.

    - Dus wat moet ik doen?


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    woops, zit op het verkeerde account :x


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Waarom vinden ze je dan een egoïst?


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Vultures schreef:
    Waarom vinden ze je dan een egoïst?

    Ja weet ik dus ook niet.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Dat is nu niet bepaald leuk nee ;x
    Misschien hebben ze er een goede reden voor?


    effort never betrays you

    Een paar vinden mij arrogant omdat ik mezelf niet dik en lelijk vind, Best tevreden met mezelf ben.

    Vraag gewoon;
    "en waarom zou ik een egoïst zijn?!"
    En dan moeten ze naar een goede reden geven, zo niet dan vind ik ze echt zielig --'


    Me so good.

    xSnoepjex schreef:
    Een paar vinden mij arrogant omdat ik mezelf niet dik en lelijk vind, Best tevreden met mezelf ben.

    Vraag gewoon;
    "en waarom zou ik een egoïst zijn?!"
    En dan moeten ze naar een goede reden geven, zo niet dan vind ik ze echt zielig --'

    Wow. Hoe zielig moeten mensen zijn om iemand daarvoor arrogant te vinden? ;o


    effort never betrays you

    Inderdaad gewoon vragen. Dan weten ze dat je het gehoord hebt en boos bent. Meer aandacht zou ik er niet aan besteden, eigenlijk. Want zo interessant lijkt het me niet om met zulke roddeltantes om te gaan.


    To live would be an awfully big adventure

    Gewoon laten gaan, ze zijn je niet waard.
    Ze vinden mij op school arrogant, omdat ik nooit met de mensen uit mijn klas praat. Ben gewoon té verlegen. Moeten zij weten


    Today will be Girl's Day party with you~

    je meot gewoon vragen 'en waarom ben ik dan een egowist?'

    Mij noemen ze ook altijd zo hoor;) maar dat komt omdat ik altijd een grote mond tegen alles en iedereen opzet:P


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Duiveltje:
    Sla! Sla! Sla! En trap! Trap! Trap! En Knijp! Knijp! Knijp!(duivel)


    Engeltje:
    Probeer er over te praten(A)


    "Ignite, my love. Ignite."

    ....Waarom zou je mensen slaan om hun mening? Het is hun mening, en dan kan jij vinden wat je vind maar daar kan je toch niets aan veranderen. Vraag gewoon rustig waarom ze je egoïstisch vinden, en ze zullen het waarschijnlijk niet zonder reden vinden. (:


    your eyes are like stars in the night.

    Poseidon schreef:
    ....Waarom zou je mensen slaan om hun mening? Het is hun mening, en dan kan jij vinden wat je vind maar daar kan je toch niets aan veranderen. Vraag gewoon rustig waarom ze je egoïstisch vinden, en ze zullen het waarschijnlijk niet zonder reden vinden. (:


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.