• Ik moet voor nask een grafiek maken over de reactietijd van magnesium in zoutzuur,
    ik heb de resultaten:

    concentratie ----reactietijd
    zoutzuur

    90


    35.26,47 minuten
    180---- 8.09,44 minuten
    360---- 1.22,81 minuten

    Hoe zet ik dit in excel??

    [ bericht aangepast op 9 feb 2011 - 20:47 ]


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    Je klikt gewoon steeds een vakje aan en typt het daar. Of wil je er iets bijzonders mee doen?


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    het lukt niet ;xx


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    heriotza schreef:
    het lukt niet ;xx

    Het is ook wel een beetje lastig om het zo uit te leggen. Is er niemand in de buurt die je om hulp kunt vragen? Of is er niet iemand die je anders morgen kan helpen ofzo, op school?
    Want ik weet eigenlijk niet hoe ik het uit moet leggen...


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)
    Het is ook wel een beetje lastig om het zo uit te leggen. Is er niemand in de buurt die je om hulp kunt vragen? Of is er niet iemand die je anders morgen kan helpen ofzo, op school?
    Want ik weet eigenlijk niet hoe ik het uit moet leggen...


    Dat is het probleem, mijn ouders kunnen me niet helpen en het moet morgen af - ik kreeg het wel vandaag op ;]


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    heriotza schreef:
    (...)

    Dat is het probleem, mijn ouders kunnen me niet helpen en het moet morgen af - ik kreeg het wel vandaag op ;]


    Als het niet lukt dan lukt het niet, toch?
    Raadpleeg anders Google, and if he doesn't know it, you're screwed. :Y)


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Pickwick schreef:
    (...)

    Als het niet lukt dan lukt het niet, toch?
    Raadpleeg anders Google, and if he doesn't know it, you're screwed. :Y)

    Inderdaad. Doe gewoon je best, en als je er niet uit komt maak je maar een mooie tabel in word of op papier, en dan zeg je gewoon dat je het niet kon maken als niemand excel kan uitleggen.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    ik heb daar geen verstand van, sorry (krul)


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Het is me ooit gelukt, nadat ik op alle knopjes heb zitten klikken. Dus ik weet niet hoe ik het voor elkaar heb gekregen.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.