Er zit zo een (k*t) kind bij mij in de klas, daar heb ik al zo een beetje het hele jaar ruzie mee, maar het is nooit o vechten aangekomen. TOT vandaag. Zij heeft een zwaar irritante stem, dus ik deed haar na toen ze iets stomzinnigs tegen me zij. Zegt ze dat ik kk (ze denkt stoer te zijn door daarmee te schelden) lelijk ben. Ik zij terug dat zolang ik er niet uit zie zoals zij, dat ik tevreden ben. met mezelf. Ze probeert me de hele tijd te beledigen. Maar zonder succes. Want ik blijf kalm en maak telkens (bijdehandte en bitchy) opmerkingen terug. Dan zegt ze dat ze hoopt dat mijb (kk) moeder en (kk) vader doodgaan. En dat was de druppel! Ik stond op en ging tegenover haar staan. Ik zeg: zeg dat nog eens? Ze werd bang en ging achteruit loen Gaat dat wijf drijgen dat ze mijn bril gaat slopen en dat il dat lekker niet kan betalen. Zij heeft een gehoorapparaat in elke oor. van elk ongeveer 400 euro, dus ik zij tegen haar dat ik die dan zou breken. Gaat ze weer mijn ouders er bij halen. En ze duwt mw. En toen heb ik terug geduwd. En ze viel en toen had ze dr kop gestoten aan de muur. En ze gaat drijgen dat ze me klappen gaat geven (wat ze al de afgelopen 2 maanden zegt, maar nog niet heeft gedaan). Maar ik ben dus echt niet bang voor haar en ik wil haar best graag in elkaar timmeren.
Maar ik vraag me af of jullie ook dat soort dingen meemaken/hebben meegemaakt?
THAT'S HOW I ROLL