• Als Rammstein naar Nederland komt en niet te ver van Nijmegen af. Dan ga ik daar heen. Met en nu komt het. Mijn bijna 60 jarige vader. Want ik heb hem fan gemaakt, haha. En nu wilt hij dan mee als ze komen. Stiekem vind ik het best vetjes dat mijn oude, saaie vader Rammstein leuk vindt. Mijn moeder heeft ook precies dezelfde smaak als mij, haha.
    Hebben jullie ook zulke ouders, die je fan kan maken van iets wat totaal niet bij hen past?


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    VET!
    Oeh haha. Ik houd van Rammstein. Mag ik dan met je mee? 8D
    Ik ben naar het Gelredome geweest in 2009, maar ik wil nog een keer : D
    En nee, mijn ouders worden geen fan van mijn muziek, maar soms kan ik ze meeslepen als niemand anders mee wilt (a)


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Mijn vader heeft me gesmeekt om mee te mogen naar Taylor Swift


    Felix

    Hhah mijn mama is ooit eens met mijn broer naar megadeth geweest.
    Oeh, ik heb rammstein al life gezien! (niet dat ik echt fan ben, maar ja ervaring rijker)


    Get outta my head!

    Mijn wilde juist niet dat ik naar All Time Low, Taylor Swift & Justin Bieber ging omdat hij hun haat haha :')


    Hope goes lost but never dies.

    Haha, dat is leuk!
    Eh, mijn moeder zal ik nooit meekrijgen naar een concert, aangezien ze alle muziek die ik luister herrie vindt, haha. Mijn vader daarentegen gaat wel vaker met me mee naar concerten, want hij heeft precies dezelfde muzieksmaak als ik. Dat vind ik echt zo vet. (:

    Aegis schreef:
    Mijn wilde juist niet dat ik naar All Time Low, Taylor Swift & Justin Bieber ging omdat hij hun haat haha :')


    Mijn vader haat ook bijna alle artiesten van nu, dus ik zeg altijd dat hij onder een steen leeft.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Haha. Nice :')
    Bij mij lukt dta niet denk ik. (krul)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Mijn muzieksmaak komt op best veel vlakken overeen met die van mijn ouders. Mijn moeder gaat ook regelmatig naar concerten toe, zelfs naar festivals zoals Lowlands en Pinkpop :'D


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Toen ik 3 jaar geleden met een vriendin naar Tokio Hotel ging, heeft ons mam over het hek gekeken. Maar dat mocht niet en toen is ze betrapt n.n


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Mijn vader was een jaar geleden mee geweest naar het concert van Jonas Brothers,niet omdat ie fan is ofzo maar omdat ie bang was dat er iets met me zou gebeuren,nja mijn ouders zijn overbezorgt omdat ze bang zijn dat er iets met me overkomt


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Ik wil ook naar Rammstein!
    Is aleen te ver weg:(
    Mijn pa vind niks van mijn muziek leuk, en me ma noemt het ''idiote, nergens op slaande rommel''. :P
    Dus nee, zulke ouders heb ik niet:P MAar wel vrienden van me ouders:)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Mijn moeder heeft dezelfde muzieksmaak als mij, maar mijn pa zou ik makkelijker overhalen om mee te gaan. Hij en ik hebben een betere band.

    [ bericht aangepast op 10 feb 2011 - 17:51 ]


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Mam wilt ook mee naar film van Justin Bieber & Concert .__.


    Love begins with a smile, grows with a kiss and ends with a tear..

    Ja, bij Lady GaGa, en dan moet je voorstellen dat ze steeds van Bad Romance zit te zingen hè, dat is irritant HAHA.


    live the life you love