• Wij moeten voor school dit jaar, 3Havo, 36 uur stage lopen. Bij een vrijwilligers instantie. Zo kun je bij een musuem stage lopen. En bij een bejaardenhuis. Ik loop stage bij de scouting groep van mijn broertje. En ik vind het er heel gezellig. Lopen jullie stage, of moeten jullie dat ook nog doen?

Ik heb vorig jaar ook stage moeten lopen bij een vrijwilligersinstantie, en ik zat bij het Leger des Heils. Ik vond het echt super leuk.
    Nu moet ik weer een ergens een stage regelen, en er een verslag over schrijven. Ik heb bij een hotel aangevraagd en in een media bedrijf.

You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

Ja, ik moet ook 36 uur stage doen dit jaar, in een schoonheidssalon dan wel. (:

"You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

Nee, nu niet. Wel gedaan. Eén week op mijn oude basisschool in groep vier/vijf (:

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

Ik zit bij de kringloop -.-"

Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder.

ik hoef geen stage meer te lopen. :x

Alleen maar tranen van geluk

Ik zou dat eigenlijk ook gedaan moeten hebben, maar toen ik in havo 5 zat, hadden ze besloten dat het te druk was voor dat jaar en schoven ze het op naar havo 4.. En dus heb ik nooit stage hoeven lopen (:

Never look back, don't doubt tomorrow.

Ik hoefde niks extra's te doen. Geef al iedere week zwemles :Y)

Happy Birthday my Potter!

Ik doe dat niet. :Y)
    Veel succes (:

I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

Ik heb vorige week een dag bij een bierbrouwerij stage gelopen. :Y)

Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

ik moet geen stage doen

"we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

wij moesten 10 weken lang elke week 36 uur stage lopen
    ben blij dat ik maandag weer met school was begonnen :P

[ bericht aangepast op 9 feb 2011 - 18:42 ]

Nee.

Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

Ik heb dat de afgelopen twee jaar moeten doen en ik moet er sowieso nog twee gaan doen ook. Maar het zal er nog aan liggen of dat volgend jaar al zal zijn.

Ik loop elke week een uurtje stage bij de bieb sinds afgelopen November.
    Dankzij m'n stage heb ik ook meteen een baantje gekregen daar. :9~

hoi, jij bent leuk.

wij moeten nog, maar we hoeven slechts 16 uur :Y) en dan bij een bejaardentehuis gaan wij. met eten sjouwen enzo.

I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.