• Uit een eeuwen oude legende blijkt dat vampiers en weerwolven hun land hebben moeten delen en er een grens is ontstaan waar deze niet over heen mogen gaan, zodat ze niet naar ieders territorium kunnen gaan. Hier is eeuwen meegeleefd en niemand heeft er werkelijk nog naar om gekeken, het was een vaste gewoonte geworden voor hen om apart van elkaar te leven.
    Totdat er een tweeling werd geboren en achter gelaten werd op de grens. De moeder beviel in het bos van de twee, maar niemand kon na vertellen in welk territorium dat gebeurde. De twee babytjes werden tegelijk gevonden door een vampier en een weerwolf. Ze wilden allebei geen van de babytjes, dus besloten ze dat ze ieder één van hen kregen.
    De twee kinderen groeiden op op de manier van opvoeden van de wezens waarbij ze woonden en ze wisten beide niet af van het bestaan van de ander, hun andere helft.


    Oké ik weet er nog geen einde aan, maar het gaat er iig over dat het een tweeling is gescheiden door de weerwolven en vampiers. Het is denk ik twee jongens, omdat twee meisjes zo standaard is.

    Doen of niet? (nerd)
    Ik ga ook rollen uitdelen, dus als je graag een rol wilt, mag je dat wel aangeven, dan kan ik het wel zeggen als het topic er is? (:

    [ bericht aangepast op 9 feb 2011 - 15:47 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Doennn!


    Me so good.

    Zeker wel doen :D

    en ik zou wel een rol willen :$

    Voor de mensen die er al bang voor waren, het is geen twilight verhaal! (nerd)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Doen, want ik hou van jou verhalen en natuurlijk wil ik een rol! :9~


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.