• Boeiende Wedstrijden:
    Arsenal - FC Barcelona, 16 februari & 8 maart. 19:45
    Real Madrid - FC Barcelona, 17 april. - EL CLÁSICO =D

    FINALE COPA DEL REY
    FC Barcelona - Real Madrid!
    20 april.


    - De andere tijden ben ik nog aan het zoeken.

    [ bericht aangepast op 9 feb 2011 - 15:24 ]


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Century schreef:
    (...)
    Bij ons halen zie die altijd weg
    ik had mijn gezinnetje erop getekend, David ik Levi en Charlotte, en toen die dag erna
    wassie weg Ö

    Gemeen! Nee maar meestal halen ze het weg inderdaad alleen serieus- die tafels bij M&O zijn erg.

    Op mijn tafel stonden ook heel veel songteksten, een supermooi portret van Pink, Octo Spongebob en Patrick, nu een Messi haha en natuurlijk allemaal onzin over de leraar en 'verveling' enzo.

    En op die tafel naast me stonden serieus álle figuren uit South Park en Family Guy, fucking geweldig haha _O_


    Hope goes lost but never dies.

    Bij ons gaan ze alleen de tafels schoonmaken wanneer er open dagen zijn, en aan t'eind van het jaar :'D


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    FCBarcelona schreef:
    (...)

    Ik vind dat ze zoiets moeten laten staan. Messi is gewoon kunst, jonge (:

    Ja daarom! Zo weet je ook waar je medeleerlingen zich voor interesseren dan hé :'D
    -Spongebob, South Park en Family Guy dus, lawl 8D-


    Hope goes lost but never dies.

    United schreef:
    Bij ons gaan ze alleen de tafels schoonmaken wanneer er open dagen zijn, en aan t'eind van het jaar :'D

    bij ons volgens mij dagelijks. ik zou niet weten wat die dikke schoonmaakster anders zou moeten doen :Y)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Century schreef:
    (...)
    bij ons volgens mij dagelijks. ik zou niet weten wat die dikke schoonmaakster anders zou moeten doen :Y)


    Hahaha _O_

    Okay, ik moet folderslopen -_-'


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Circles schreef:
    (...)
    Ja daarom! Zo weet je ook waar je medeleerlingen zich voor interesseren dan hé :'D
    -Spongebob, South Park en Family Guy dus, lawl 8D-


    Ja, idd (:
    Bij ons wordt je echt meteen gepakt als je iets op tafels schrijft, dus niemand doet het meer. Dat is eigenlijk wel jammer.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    FCBarcelona schreef:
    (...)

    Ja, idd (:
    Bij ons wordt je echt meteen gepakt als je iets op tafels schrijft, dus niemand doet het meer. Dat is eigenlijk wel jammer.

    Haha óf mijn leraar vond het gewoon leuk -want het valt wel op als 2 mensen het hele uur iets naast hun schrift tekenen- , of hij heeft het gewoon echt niet gemerkt, haha :')


    Hope goes lost but never dies.

    Mijn moeder heeft ruzie met Alberto ..


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Circles schreef:
    (...)
    Haha óf mijn leraar vond het gewoon leuk -want het valt wel op als 2 mensen het hele uur iets naast hun schrift tekenen- , of hij heeft het gewoon echt niet gemerkt, haha :')


    Haha, ik wil dan ook zo'n leraar die alle tekeningetjes laat staan. Want het hoort eigenlijk wel op een middelbare school.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    FCBarcelona schreef:
    (...)

    Haha, ik wil dan ook zo'n leraar die alle tekeningetjes laat staan. Want het hoort eigenlijk wel op een middelbare school.

    Vind ik ook!


    Hope goes lost but never dies.

    Haha ik ga zo even al jullie dikke verhalen doorlezen, man ik ben verslaafd aan Photoshop.
    Bojan Krkic.
    Ibrahim Afellay.


    Everything is worse without music.

    Hoi allemaal <3

    Photoshop ftw :9~


    Hope goes lost but never dies.

    Circles schreef:
    Wat vinden jullie trouwens van mijn Leo-tekening ? :')

    Wauw prachtig Amber hihi(yeah)


    Everything is worse without music.

    Hellotje (:


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.