• LUIK - In de Maas in Luik is het lichaam teruggevonden van een van de twee zusjes die daar medio januari waren verdwenen. Het stoffelijk overschot is van het jongste meisje, bevestigde de Belgische justitie woensdag.

    Tijdens de zoektocht naar de meisjes kwam een duiker om het leven. Naar de kinderen was ook stroomafwaarts in Nederland gezocht.

    Het jongste meisje zou in het water zijn gevallen toen zij op de oever speelde. De oudere zus zou haar achterna zijn gesprongen.

    Bron:Nu.nl

    [ bericht aangepast op 9 feb 2011 - 15:12 ]


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Arme kinderen en ouders...


    Let the Night embrace you

    ;o, wat erg..


    Love begins with a smile, grows with a kiss and ends with a tear..

    Vreselijk! ;(


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Ergens is het wel goed dat ze toch al 1 iemand gevonden hebben, ik denk dat dat goed doe bij die ouders,maar toch... Het is vreselijk!

    Zielig voor die familie ;o


    Work hard and become a leader; be lazy and never succeed

    Flawless schreef:
    Ergens is het wel goed dat ze toch al 1 iemand gevonden hebben, ik denk dat dat goed doe bij die ouders,maar toch... Het is vreselijk!


    Maar toch, ik weet niet of ik mijn dochter later dood en verzopen zou willen zien.


    Food.

    dat is echt verschrikkelijk :O


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Verschrikkelijk ;(


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Damn ):


    Sometimes it's best not to care.

    Tijdens de zoektocht naar de meisjes kwam een duiker om het leven.

    O__o

    Shit zeg.
    Echt vreselijk.


    Fat chance.

    Somers schreef:
    ;o, wat erg..


    I'd rather be absolutely ridiculous than absolutely boring.

    Afschuwelijk...
    vooral voor die familie!

    verschrikkelijk..

    Gadverdamme. Ik moet er niet aan denken. Afschuwelijk gewoon.