• Dit is gewoon mens onvriendelijk. Ik zit nu in de bus en ik mag die shauffeur dus zo niet he. Ik krijg mijn kaartje en k hem nog geen stap gezet of die man begint terijden. Dus ik bijna op mij plaat, ik heb nog net levend een stoel weten te bereken. En die man heeft de airco zo warm aan. Ik wordt echt misselijk straks.
    En daarom ga ik dus al bijna nooit met de bus.

    Tell me your interessante busavontuur!

    [ bericht aangepast op 9 feb 2011 - 15:26 ]


    #WWED - What Would Emma Do?

    Chauffeur ;x
    Ik ga nooit met de bus, want ik heb daar gewoon zo'n ontzettende hekel aan, haha :Y)


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Haha, ach, iedere chauffeur is verschillend


    Life is hard and then we die

    Ik heb nooit problemen met de buschauffeur, maar ik ga dan ook (nog) met de bus naar school.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik moet iederedag met de bus,Omdat ik te lui ben om vanaf Papendrecht naar sliedrecht te fietsen.
    Maarja die bussen hier rijden ook altijd zo gevaarlijk.


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Ik was zo slim om niet te kijken in welke bus ik stapte, maar elke bus ging daarheen - dacht ik -. Dus die bus gaat langs me huis, ik denk hij stopt dan wel wat verderop, loop ik dat kleine stukje terug. Maar hij ging zó ver en ik durf niks te doen, was helemaal in paniek. Uiteindelijk, loop ik naar die fucking vrouw toe, legt ze het me heel dom uit wat ik moet doen. Ik heb die halte wel gevonden en ben wel naar huis gegaan. Sindsdien neem ik alleen de tram als ik alleen moet & kijk ik welke het is :x


    Love begins with a smile, grows with a kiss and ends with a tear..

    Als je daar nou je boterkoek inlegt, word hij zo lekker warm!


    You're all I need

    geweldig -.- ik ga nooit met de bus, gelukkig maar.


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Ik ga nooit met de bus.
    En daar ben ik blij om.


    Food.

    er zat een zwerver naast me, die was de hele tijd aan het zingen. en dat was best wel grappig want iedereen was aan het lachen, en hij had het ook echt niet door :')


    Work hard and become a leader; be lazy and never succeed

    Ik moet elke ochtend 3 kwartier met de bus naar school, en na school 3 kwartier terug. Om alles over mijn buservaringen te gaan vertellen, dan ben ik nog wel even bezig x'D


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Bij mij ging een mevrouw allerlei rare dingen roepen door de bus en jodelen o.o


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Net als ik altijd wil uitstappen, trekt die buschauffeur nog een keer op waardoor ik altijd half onderuit ga. x.x


    It's time to be happy again.

    Reticent schreef:
    Chauffeur ;x
    Ik ga nooit met de bus, want ik heb daar gewoon zo'n ontzettende hekel aan, haha :Y)


    typen is lastig in de bus -.-'


    #WWED - What Would Emma Do?

    Buschauffeur zijn echt kut,als ik al de verhalen van mijn zus moet geloven. En dan maar zeuren dat hun baan zo gevaarlijk is,moeten ze maar normaal doen. Ik ben tegen geweld maar soms begrijp ik het wel hoor.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Bij mij gaat de deur altijd net dicht als ik wil uitstappen-_-'


    I'd rather be absolutely ridiculous than absolutely boring.