• Ik wil -denk ik- een verhaal maken over Tyler Lockwood (Weerwolf uit The Vampire Diaries) of Damon Salvatore (Een van de vampier broers).

    Wie zal ik doen? Damon of Tyler?


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Tyler. Is hot. ;)

    Pfoe, moeilijk.. Ik denk dat Damon leuker is, omdat hij dingen doet die je nooit verwacht.
    En Tyler is wat serieuzer (:


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Damooooooooon !!!!!!!!!!!!!!!! ;D
    (H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)
    sorry :'D beetje verslaafd aan hem ;D


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Damon Salvatore!Damon Salvatore!Damon Salvatore!Damon Salvatore!Damon Salvatore!Damon Salvatore!Damon Salvatore!Damon Salvatore!Damon Salvatore!Damon Salvatore!Damon Salvatore!Damon Salvatore!Damon Salvatore!Damon Salvatore!Damon Salvatore!Damon Salvatore!Damon Salvatore!Damon Salvatore!Damon Salvatore!Damon Salvatore!Damon Salvatore!Damon Salvatore!Damon Salvatore!Damon Salvatore!Damon Salvatore!Damon Salvatore!Damon Salvatore!Damon Salvatore!Damon Salvatore!Damon Salvatore!Damon Salvatore!Damon Salvatore!Damon Salvatore!Damon Salvatore!Damon Salvatore!Damon Salvatore!Damon Salvatore!Damon Salvatore!Damon Salvatore!Damon Salvatore!Damon Salvatore!Damon Salvatore!Damon Salvatore!Damon Salvatore!Damon Salvatore!Damon Salvatore!Damon Salvatore!Damon Salvatore!Damon Salvatore!Damon Salvatore!Damon Salvatore!Damon Salvatore!Damon Salvatore!Damon Salvatore!Damon Salvatore!Damon Salvatore!Damon Salvatore!Damon Salvatore!Damon Salvatore!Damon Salvatore!Damon Salvatore!Damon Salvatore!Damon Salvatore!Damon Salvatore!Damon Salvatore!Damon Salvatore!Damon Salvatore!Damon Salvatore!Damon Salvatore!Damon Salvatore!Damon Salvatore!Damon Salvatore!Damon Salvatore!Damon Salvatore!Damon Salvatore!Damon Salvatore!Damon Salvatore!Damon Salvatore!(H)(H)(H)


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    Oké, ik weet al iets voor Damon denk ik. ;$


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Penelope schreef:
    Oké, ik weet al iets voor Damon denk ik. ;$

    laat dan iets weten ;o
    Damon is hooooooooooooot(H)(H)(H)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik ga het ff uit typen :]


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus