• De laatste tijd is iedereen in mijn klas ziek aan het worden... Haha, iedereen zit te hoesten, niezen of snotteren :'| Vandaag waren er 10 ziek, was best stil in sommige lessen, ;D Om dit topic nuttig te houden: Is het bij jullie ook zo, of ben je ziek? Ö

    [ bericht aangepast op 8 feb 2011 - 19:59 ]

    nou, er zijn er niet zoveel ziek, maar wel meer dan normaal ;)


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Ik hoorde het, bij mijn moeder op school waren er heel veel ziek, bij mijn vaders werk waren er nog nooit zoveel tegelijk ziek.


    Your make-up is terrible

    ik ben verkouden ¬¬ en 3 mensen waren er vandaag nie en de rest was ook wel verkouden :Y)


    Shoganai i ne~

    Ik ben sinds vrijdag ziek :S


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    ik had griep maar nu ben ik weer beters


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Ik heb een keelontsteking(hoera)
    Najha...dus niet echt iets op happy over te zijn(A)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik ben net een paar uur koortsloos (yeah) Was vandaag en gister ziek. Ben nog wel misselijk :(


    Happy Birthday my Potter!

    vorige keer was de halve klas zowat ziek, we zaten met tien leerlingen in de klas.(krul)


    Behind the laughter it actually means something.

    Nee, niemand bij mij.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ik ben zelf ziek. In mijn klas waren er vorige week best veel ziek.


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Ik was vorige week ziek. Nog steeds niet lekker trouwens, maar ik moet wel naar school.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    ik was vorige vorige week ziek. Nu is minj zus ziek en voel ik me ook weer ziek worden;x


    Me so good.

    Was het maar bij mij zo was het een stuk rustiger en leuker in de klas

    Vorige week waren er in onze klas 6 ziek, waarvan 2 (including me) de hele week.
    En dan heb je maar een klas van 19 mensen, toen was het vast en zeker heel rustig


    Turn your face to the sun and the shadows fall behind you.

    Nu is iedereen er terug, maar vorige week waren er 4 zieken. (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'