• Ik wil zó graag de opleiding MBO Juridisch Medewerker Openbaar Bestuur doen, maar daarvoor heb je VMBO in de sector Economie nodig. En ik heb de sector Zorg en Welzijn. Ik mailde nu naar de school die de opleiding heeft, of het echt niet met Zorg en Welzijn kon maar dat kan niet, nu baal ik echt want dat is echt iets wat ik écht wil.

    Dit wou ik kwijt want het frustreert me.

    Dat is raar.
    Bij ons kan je bijna iedere opleiding ding, van welke richting in het middelbaar je ook komt ;s


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Uhm, in welk jaar zit je nu dan? Want ik weet niet veel van VMBO, maar volgens mij ga je vanaf de 3e zo'n richting op toch? Als je in de derde zit kan je toch een jaartje blijven zitten? Als je het écht zo graag wilt zit er niks anders op..


    it's so empty living behind these castle walls

    Aw. Kun je niet extra vakken volgen, dingen inhalen of iets dergelijks? Dat je zeg maar toch nog genoeg leert om die studie te kunnen beginnen. Het zal dan moeilijker zijn, maar als je het echt wilt...


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ahw, dat had ik ook :3 Alleen dan met Havo. Ik mis een taal. Naja, dat wordt dus wat anders zoeken (:


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Square schreef:
    Aw. Kun je niet extra vakken volgen, dingen inhalen of iets dergelijks? Dat je zeg maar toch nog genoeg leert om die studie te kunnen beginnen. Het zal dan moeilijker zijn, maar als je het echt wilt...

    Ik kan dingen bijleren en ik kan een deel overdoen, maar in de sector Economie zitten van de 40 leerlingen, één Nederlander en de Nederlanders worden daar gepest door de buitenlanders (bedoel ik niks mee, is gewoon zo)

    Ik weet niet of je nog wiskunde of economie of een 3e onbekende taal in je vakkenpakket hebt, maar meestal kan het dan nog wel hoor. Ik heb ook Zorg en Welzijn gekozen maar ik heb nog economie en wiskunde.. En ik kan nog gewoon de economische kant op als ik wil 8)


    Everything is worse without music.

    Saffier schreef:
    (...)
    Ik kan dingen bijleren en ik kan een deel overdoen, maar in de sector Economie zitten van de 40 leerlingen, één Nederlander en de Nederlanders worden daar gepest door de buitenlanders (bedoel ik niks mee, is gewoon zo)


    Als je het echt wil moet je het dan gewoon doen ondanks die idioten die denken dat ze leuk zijn door je te pesten


    Happy Birthday my Potter!

    Nou, ik doe sector Techniek en wil graag volgend jaar MBO Verpleegkunde doen, maar dat gaat niet. Dus ik begin gewoon met niveau 3 Verzorgende IG. En dan kan ik alsnog niveau 4 Verpleegkunde doen. Dus jij zou het ook zo kunnen doen. Eerst beginnen met niveau 3 en dan uiteindelijk niveau 4..


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    Dat klinkt echt bagger.


    You're all I need

    Raar o.o Je kan toch altijd veranderen van afdeling zorg en welzijn naar Economische gebeuren? Ik zelf zit bij de opleiding zakelijkdienst verlening waar Economie enzo bij zit. Maar als ik bijv. graag naar zorg wil, mag dat gewoon. ;o


    Sometimes it's best not to care.

    Ik heb eigenlijk ook de sector Economie nodig, maar ik doe Zorg en Welzijn met economie als keuzevak en voor zover ik weet kan het gewoon. Weet het niet 100% zeker..


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Dat is vreemd, bij ons was altijd verteld dat welke sector je ook kies, het niks uit maakt voor je vervolg opleiding. :O Kijk anders wat je school voor je kan regelen ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.