• Hello. ;D
    Afgelopen vrijdag ging m'n vriendin een jongen bellen, ik zat naast haar. Toen ze naar de wc moest, ging ik even met die jongen praten. Hij was echt heel aardig. Ik voegde hem toe op hyves en msn en zo. Ik kwam hem vandaag tegen op school, hij is nog veel knapper in het echt dan op foto's. Hij zegt dat ik hem morgen een knuffel moet geven. Ik vind 'm best leuk denk ik. En hij laat ook wel dingen merken. Maar hmm ik weet niet wat ik moet doen. Hij is 16, doet al van die dingen en zo. x]. Ik ben veertien. Ik heb echt nodig advies nodig, wat jullie zouden doen. Anybody ;d?


    Smile and live.

    welke die dingen enzo? >.< zuipen of wat bedoel je?

    ik ken meiden van jouw leeftijd die hadden met jongens van 18 en ouder ;) (hebben)


    Ligt and Darkness are both very different..

    Scheelt maar 2 jaar hoor, en een knuffel is nog niks ernstig? Als je em echt leuk vindt zou ik er voor gaan

    Sorenos schreef:
    welke die dingen enzo? >.< zuipen of wat bedoel je?

    ik ken meiden van jouw leeftijd die hadden met jongens van 18 en ouder ;) (hebben)


    Ook drinken denk ik, maar ook meer dan zoenen en zo. x]


    Smile and live.

    pielipino schreef:
    Scheelt maar 2 jaar hoor, en een knuffel is nog niks ernstig? Als je em echt leuk vindt zou ik er voor gaan


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    beliebuuwr schreef:
    (...)

    Ook drinken denk ik, maar ook meer dan zoenen en zo. x]

    op 16 valt dat nog wel mee hoor hahaha. en als het wat wordt hoeft dat niet eens je kan nee zeggen neem ik aan?

    beliebuuwr schreef:
    (...)

    Ook drinken denk ik, maar ook meer dan zoenen en zo. x]

    Haha, ik was ook 14 en had toen nog verkering met iemand van 16 bijna 17. En ik was heel eerlijk om tegen sommige dingen nee te zeggen, dus als je hem leuk vind moet je er gewoon voor gaan! (:


    Everything is worse without music.

    pielipino schreef:
    (...)
    op 16 valt dat nog wel mee hoor hahaha. en als het wat wordt hoeft dat niet eens je kan nee zeggen neem ik aan?


    Ja klopt wel. Ik ken geen een jongen die zo lief is. ghehe. Hij kreeg me gewoon aan het huilen x]


    Smile and live.