"Arabelle Eloise Bennett komt naar Mystic Falls. Haar ouders hebben de 17 jarige tiener verwaarloosd en niet naar haar om gekeken. Nu komt ze bij haar achternicht Bonnie wonen. Ze gaat naar dezelfde school: Mystic Falls High en leert daar wat van Bonnie's schoolvrienden kennen. Waaronder Tyler, die erg vol van zichzelf lijkt te zijn.
Terwijl Bonnie haar wanhopig probeert weg te houden van de geheimen die sommige personen met zich mee brengen, realiseert ze zich niet dat ze haar zo alleen maar dichterbij ze brengt. Arabelle zit op het randje van het ontdekken van de geheimen, wanneer Tyler en haar nieuwe vrienden opeens geen tijd meer voor haar hebben. What will happen next?"
Ik zoek wat rollen, bijvoorbeeld mensen die les met haar hebben. Het maakt niet uit. Je kan ook zelf iets verzinnen, wat ik graag wil weten:
Volledige Naam:
Leeftijd:
Wat ze is van Arabelle: Bijv. buurmeisje, klasgenootje, familie, dat soort dingen.
Uiterlijk+Foto:
Karakter:
Les: Alleen invullen als ze op dezelfde school en hetzelfde jaar zitten.
Mens/Vampier/Weerwolf/Heks:
Weet hij/zij van het bestaan?:
Extra:
Alvast bedankt!
Al gekozen;
Nicklas - May Livia Dunham
xsavannahh - Scarlett Elaine Oakley
Captivity - Hailey Rosa Dubaï
Calypso - Austin Jason Dubaï
ReadMyMind - Scott Carter
xsavanahh - Anna Hamrick
Als ik nieuwe rollen nodig heb zet ik ze erbij;
Aanhangers van Katherine & Weerwolven
deze wonen niet in Mystic Falls, misschien in het verleden dat ze er hebben gewoont maar ze komen van buiten af dus niemand kent ze.
[ bericht aangepast op 9 april 2011 - 19:57 ]
No guts no glory.