• "Arabelle Eloise Bennett komt naar Mystic Falls. Haar ouders hebben de 17 jarige tiener verwaarloosd en niet naar haar om gekeken. Nu komt ze bij haar achternicht Bonnie wonen. Ze gaat naar dezelfde school: Mystic Falls High en leert daar wat van Bonnie's schoolvrienden kennen. Waaronder Tyler, die erg vol van zichzelf lijkt te zijn.
    Terwijl Bonnie haar wanhopig probeert weg te houden van de geheimen die sommige personen met zich mee brengen, realiseert ze zich niet dat ze haar zo alleen maar dichterbij ze brengt. Arabelle zit op het randje van het ontdekken van de geheimen, wanneer Tyler en haar nieuwe vrienden opeens geen tijd meer voor haar hebben. What will happen next?"


    Ik zoek wat rollen, bijvoorbeeld mensen die les met haar hebben. Het maakt niet uit. Je kan ook zelf iets verzinnen, wat ik graag wil weten:

    Volledige Naam:
    Leeftijd:
    Wat ze is van Arabelle: Bijv. buurmeisje, klasgenootje, familie, dat soort dingen.
    Uiterlijk+Foto:
    Karakter:
    Les: Alleen invullen als ze op dezelfde school en hetzelfde jaar zitten.
    Mens/Vampier/Weerwolf/Heks:
    Weet hij/zij van het bestaan?:
    Extra:
    Alvast bedankt! (flower)

    Al gekozen;
    Nicklas - May Livia Dunham
    xsavannahh - Scarlett Elaine Oakley
    Captivity - Hailey Rosa Dubaï
    Calypso - Austin Jason Dubaï
    ReadMyMind - Scott Carter
    xsavanahh - Anna Hamrick


    Als ik nieuwe rollen nodig heb zet ik ze erbij;
    Aanhangers van Katherine & Weerwolven
    deze wonen niet in Mystic Falls, misschien in het verleden dat ze er hebben gewoont maar ze komen van buiten af dus niemand kent ze.

    [ bericht aangepast op 9 april 2011 - 19:57 ]


    No guts no glory.

    Trevino schreef:
    (...)

    Is het ook goed als hij niet haar achterneef is maar de achterneef van Hailey? Ik heb namelijk weerwolven nodig die niemand in Mystic Falls kent behalve Hailey.


    is goed xD


    Tell me I'm a screwed up mess, that I never listen ~

    xsavannahh schreef:
    Mag ik nog een tweede rol invullen?


    Ja tuurlijk! :Y)


    No guts no glory.

    Aanhanger Katherine

    Volledige Naam:
    Anna Hamrick
    Leeftijd: 19
    Wat ze is van Arabelle: Vijand aangezien ze een aanhanger is van Katherine
    Uiterlijk+Foto: Anna is een slanke dame. Haar platina blonde haren passen goed bij haar bleke huid en vallen tot halverwege haar rug. Haar ogen hebben een hemelsblauwe kleur.
    Karakter: Anna is sinds ze een vampier is een aanhanger van Katherine. Katherine had haar veranderd en sindsdien doet Anna alles wat Katherine haar opdraagt. Ze heeft niet bepaald een sterke wil en is makkelijk te beïnvloeden. Dit komt ook omdat ze bang is voor Katherine omdat ze weet wat Katherine kan doen.
    Mens/Vampier/Weerwolf/Heks: Vampier
    Weet hij/zij van het bestaan?: Ja


    -

    Mag ik nog invullen ? ;d


    all I want is the taste that your lips allow

    Volledige Naam:Grace Newton
    Leeftijd:18
    Wat ze is van Arabelle: Klasgenoot.
    Uiterlijk+Foto:


    Grace heeft mooie, caramel bruine haren die in het zonlicht een licht rode schijn krijgen. Ze zijn niet geverft en ze zal ze ook nooit verven. Ze heeft van nature een licht bruine huid en twee kleine moedervlekjes op haar wang, maar die doet ze meestal weg met make-up zoals op de foto. Haar ogen zijn donker bruin en meestal gebruikt ze van make-up foundation, mascara, eyeliner en oogpotlood. Van kledij draagt ze vaak andere dingen van een skinny jeans tot een beaggypants tot een kort kleedje.
    Karakter: Grace is alles behalve een stille, ingetogen meid. Opvallen doet ze het liefst. Ze heeft een best grote mond en kan overal haar mannetje staan. Ondanks alles kan je alles van d'r zeggen behalve dat ze een bithc is want opzich is het een heel lieve meid, maar ze heeft gewoon haar eigen, koppige karakter.
    Les: Lichamelijke opvoeding, Grace is buitengewoon sportief.
    Mens/Vampier/Weerwolf/Heks: Weerwolf.
    Weet hij/zij van het bestaan?: jep.
    Extra:


    all I want is the taste that your lips allow