• haai, ik zoek rollen voor mijn nieuwe POTC verhaal.
    Ik zou even vertellen waar het over gaat:

    Chiana en Noa zijn twee hele slimme leerlingen op de universiteit. Chiana had het goed idee om een tijdmachine te maken. Als ze er nog wat aan knutteslen gaat het ding opeens aan, en komen ze op The Flying Dutchman terecht.
    Zou Jack ze kunnen redden? Of zijn ze reddeloos verloren?

    Ik ben een beetje slecht in uitleggen hoor:X

    Wat ik nodig heb:
    2x bitchen van de school: Jillz, FeestAlways
    1x leraarMagicXwitcH:
    2x een knappe piraat: Decoration, MagicXwitcH
    3x een lelijke piraat: BloodyGum, MagicXwitcH, FeestAlways
    3x paar vrouwelijke piraten:BloodyGum, MagicXwitcH, FeestAlways
    een paar vrouwelijke mensen uit stadjes: Chipsmonster
    en als je nog wat kan verzinnen doe dat maar;)

    Als je een rol wilt invullen moet ik dit van je hebben:
    Rol:
    Naam:
    Achternaam:
    Leeftijd: (de bitches rond de 18)
    karakter uitgebreid:
    Uiterlijk uitgereid en het liefst met foto:
    Hobby's:
    Familie:
    Angst:
    Droom:
    Extra:


    hopelijk hoor ik van jullie
    Je mag meerdere rollen maken

    [ bericht aangepast op 10 feb 2011 - 8:25 ]


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Lijkt me een leuk verhaal, maar de rollen spreken me niet echt aan xD


    Happy Birthday my Potter!

    BloodyGum schreef:
    Lijkt me een leuk verhaal, maar de rollen spreken me niet echt aan xD


    Maakt niet zoveel uit hoor:P

    Iemand anders?


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    *kuch*


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Smeagol schreef:
    *kuch*


    Misschien zijn veel mensen het wel met me eens :X


    Happy Birthday my Potter!

    Ik denk dat je meer meisjes kan doen als rollen, dan wil ik er wel een, want ik heb geen zin om een jongensfoto te zoeken. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Pirates schreef:
    Ik denk dat je meer meisjes kan doen als rollen, dan wil ik er wel een, want ik heb geen zin om een jongensfoto te zoeken. (:


    Er zijn nu ook vrouwelijke rollen(:


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Rol: vrouwelijke piraat
    Naam: Evelin
    Achternaam: The unknown (oftewel, niemand weet haar achternaam)
    Leeftijd: (de bitches rond de 18) 18!
    karakter uitgebreid: In zichzelf gekeerd, maar heel avontuurlijk. Zoekt altijd problemen op en in discussies wint ze altijd. Ze zegt namelijk alleen iets, als ze er zeker van is dat het klopt wat ze zegt. Ze is lief en zorgzaam en helpt graag iedereen, maar dit verstopt ze, omdat ze al te vaak pijn is gedaan.
    Uiterlijk uitgereid en het liefst met foto: klik Lang bruin golvend haar, bruine ogen en een slank figuur.
    Hobby's: Lezen, discussiëren, staren, fantaseren en op avontuur gaan
    Familie: onbekend
    Angst: Angst voor de mening van anderen en gaat daardoor vaak mensen uit de weg, die ze lief heeft. Verder is ze niet bang
    Droom: Will stelen van Elisabeth Swan
    Extra: Ze is gevonden op haar 17e en weet niks van haar verleden. Dit vind ze erg moeilijk. Ze is kampioen vechten met en zonder zwaard, maar vecht liever niet, dus niemand merkt die vaardigheid eigenlijk op.


    Happy Birthday my Potter!

    xD Heb je er een paar van mijn rol gestolen kwa droom en angst en familie :O

    Ik bedoel op school voor de mensen die het berichtje niet snappen :)


    Dobby is a Free elf!

    MagicXwitcH schreef:
    xD Heb je er een paar van mijn rol gestolen kwa droom en angst en familie :O

    Ik bedoel op school voor de mensen die het berichtje niet snappen :)


    Ja ik dacht dan kan ik beter een hele rol krijgen enzo


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Is niet erg hoor:)


    Dobby is a Free elf!

    Rol: De knappe piraat
    Naam: Sky
    Achternaam: Zwarts
    Leeftijd: 20
    karakter uitgebreid: Sky heeft veel humor, hij kan ook erg sluw zijn. Maar als hij van iemand houdt, gaat hij voor haar door het vuur. Hij is best onzeker. Maar hij is sterk en kan super goed vechten. Hij is rustig, maar hij denkt wel na wat hij zegt.
    Uiterlijk uitgereid en het liefst met foto: Sky heeft mooi half lang zwart haar, en donker bruine ogen. Hij is best gespierd. Sky Zwarts
    Hobby's: Vechten, lezen, naar de zee staren.
    Familie: Zijn vader is overleden, zijn moeder heeft een depressie. Hij heeft nog een jongere zusje Sam.
    Angst: Iemand verliezen waar hij van houdt.
    Droom: Een gezin hebben.
    Extra: Sky houdt ook van gitaar spelen. Hij is zeer romantisch. Ieder meisje vind hem leuk, maar hij ziet er niets in en wacht echt op de ware.


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Rol: Leraar
    Naam: Christiaan
    Achternaam: Lobster
    Leeftijd: 39
    Karakter uitgebreid: Oplettend. Is bang dat zijn leerlingen het niet begrijpen herhaalt daarom iets te vaak de leerstof en vraagt iets teveel aan de leerlingen. Is snel kwaad en stuurt snel leerlingen naar de gang en/of directeur. Hij kan ook erg aardig zijn. Legt saai uit en probeert graag nieuwe dingen uit. Is snel ontroerd als leerlingen hem een compliment geven.
    Uiterlijk uitgereid en het liefst met foto: Hij heeft zwart haar. Het haar is niet vettig hij ziet er altijd verzrogd uit. Besteed veel aandacht aan zijn uiterlijk is ook altijd bang dat zijn haar in de war zit. Hij draagt altijd gympen. Hij heeft groene ogen en warrige wenkbrauwen. Hij heeft een moedervlek op zijn gezicht.
    Hobby's: Hij is dol op lezen. Hij leest ook altijd stiekem als de leerlingen een toets maken :O. Hij houd ook van Quizlet xD Hij is ook gek op snowboarden (dance)
    Familie: Hij woont samen met zijn vriendin en ze gaan over één week trouwen waar de leerlingen natuurlijk voor uitgenodigd zijn :). Hij gaat nog veel om met zijn ouders en hij bezoekt ze ook nog regelmatig.
    Angst: Zijn grootste angst is om door zijn klas uitgelachen te worden. Hij is bang dat zijn leerlingen hem niet mogen en dat ze de leerstof niet snappen.
    Droom: Hij wilt graag een tijdmachine uitvinden. Zodat hij samen met zijn vriendin kan terug reisen door de tijd zodat ze opnieuw hun ontmoeting kunnen zien. Hij wilt ook een nieuw patatsoort uitvinden:Y)
    Extra: Hij eet altijd in de pauze patat en als hij in een goede bui is koopt hij een extra bakje die klas mag verdelen xD. Heeft een hekel aan veters. Hij is allergisch voor peper en honden. Hij is bezig met een boek te schrijven, maar niemand weet waarover het boek gaat :O. Zijn favoriete eten is patat. Hij is er zo fan van dat hij het drie keer in een week eet, het mag niet van zijn vriendin om het elke dag te eten daarom eet hij het stiekem in de schoolpauze. Hij gaat ook elke avond snowboarden of naar de sportschool. Hij steekt ook veel tijd aan zijn boek.

    Ik ga dit verhaal lezen:9~:9~(dance)(dance)(yeah)

    Heb je genoeg aan deze informatie?? Als je meer nodig hebt moet je het zeggen dan zet ik mijn fantasie en brein weer aan het werk:Y)

    [ bericht aangepast op 8 feb 2011 - 18:26 ]


    Dobby is a Free elf!

    Mag je trouwens meer dan één rol invullen??


    Dobby is a Free elf!

    MagicXwitcH schreef:
    Mag je trouwens meer dan één rol invullen??


    je mag er zo veel invullen als je wilt


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Smeagol schreef:
    (...)

    je mag er zo veel invullen als je wilt


    Ow okey...... gnagnagna


    Happy Birthday my Potter!