• Oke, hij is nog net niet gecrashed, maar het beeldscherm doet het niet.. En nu ligt hij bij ICT op school.
    En het bericht dat het nog wel even gaat duren, helpt daar ook niet bij ):

    Dus dat betekend dat ik moet gaan afkicken van quizlet.
    Helaas.

    Jullie ooit zoiets gehad?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ah, dat klinkt kut. Mijn laptop leeft nog en anders zou ik de computer beneden inpikken.
    en ik ben eens afgekickt van Q tijdens de crash, dat was echt waardeloos haha.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Ah, dat klinkt kut. Mijn laptop leeft nog en anders zou ik de computer beneden inpikken.
    en ik ben eens afgekickt van Q tijdens de crash, dat was echt waardeloos haha.


    Was het maar zo makkelijk :X Mijn ouders zijn voorzichtig met hun laptop..


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Nee, maar lijkt me wel kut.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    HopexDream schreef:
    Nee, maar lijkt me wel kut.


    Is het ook :X
    En het gaat nog lang duren waarschijnlijk.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik zou helemaal gek worden :') /verslaafd


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Mijn laptop is 30 december stuk gegaan, moederbord opgeblazen. Hij was net 2 week uit de garantie (huil).

    Hoop dat je laptop gauw weer klaar is!

    Ja, mijn computer is gecrasht, en die valt dan ook gewoon niet meer te maken. Maar gelukkig had ik ook nog een laptop :Y)


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.