• Ja wie komt er nou ? :D want ik wil het graag weten.
    ff vn vorig topic gekopieerd :

    Oke er KOMT dus een meeting in Hengelo.de datum : 20 september.

    we spreken om 12 uur af voor de kerk en gaan dan met z'n allen de stad in om te praten en lol te hebben en natuurlyk foto's te maken we kunnen misschien ook nog ergens met zijn allen gaan eten s'avonds en dan is het rond 6 uur half 7 afgelopen





    Alle Quizletters zijn welkom



    laat me weten wat je vidn x3





    O JA!

    Als het goed is zullen jullie mij herkennen aan een knalblauwe of roze broek en een thshirt [of zwart vest] en naast my staat waarsgynlyk een meisje totaal inzwart met bruinhaar [myn vriendin saskia x3]





    lui die wrsgynlyk en/of komen :

    - LOLLYxBITCH [Komt seker]

    - FreakykidTH [Komt seker]

    - Bill4Immer

    - Droogkloot [Komt Seker]

    - ITSPATRICIA



    routebeschrijving vanaf station naar Kerk :

    je loopt het station af en loopt het plein over winkelstraat in.dan sla je links af en dan kom je op het marktplein by de albert heijn. als je dat plein afloopt dan kom je OF Langs Bijou Birgitte of de claire's ligt er maar net aan welke kant je kiest. als je beide straten uitkomt zie de je kerk alstaan.!


    ^^ nou er komen al niet zoveel mensen dus die zijn zeker welkom ! :D mr willen de anderen anders ff doorgeven of ze komen ?

    xx


    We can only learn to love by loving.

    ik wil wel:( aleen ben ik dan in duitsland met uitwisseling x) sorry


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    ik wil wel:( aleen ben ik dan in duitsland met uitwisseling x) sorry


    :'( whee..
    O_o magk als het nie doorgaat met jou mee nr DUitsland o_o x3


    We can only learn to love by loving.

    Ik kom wel :Y)


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    JEEHH JUUL KOMT x3x3


    We can only learn to love by loving.

    JEEHH JUUL KOMT x3x3

    Jaa<33
    Ik wil jou enzo een keer zien^^ al ken ik van de mensen die komen alleen jou U_U


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    (...)
    Jaa<33
    Ik wil jou enzo een keer zien^^ al ken ik van de mensen die komen alleen jou U_U


    ^^ whaha ik ken jouw en LOLLYxBITCH x3 << myn saskia x3
    mr die wil mis. nie mee en dan gak der dus dwingen om mee te gaan x3 << dan bind ik der vast en setk der achterop myn mooie rooie omafiets [AHUMM] x3 en dan fietsk met die 1000000000 kg achterop nr hengelo x3


    We can only learn to love by loving.

    wie komt er ng meer (A)


    We can only learn to love by loving.