• RE: Taylor Swift Wedstrijd- sectie filmwedstrijd

    Je mag gelijk beginnen!
    Groetjes,
    Krull


    muhaha, trots!

    oke, mensjs, zoals jullie waarschijnlijk weten, is het binnen éen maand concert van Taylor Swift, brussel, AB; en ik heb tickets (zijn jullie nu jaloers?)

    goed, omdat ik groot fan ben, en omdat ik weet dat ik niet de enige ben, besloot ik een taylor Swift wedstrijd te organiseren!

    jullie hebben nodig:
    een videocamera (want het zijn filpjes dat jullie moeten maken)
    creativiteit
    liefde voor Taylor Swift
    tijd!


    ik heb twee opdrachten, twee waarbij je een filpje moet maken. als je geen, of een slechte camera hebt, is dit af te raden. oftewel leen je iets van je vrienden :)


    ik neem maximum 5 deelnemers! Sorry, we're full :)

    -Twiddict
    -JumbieBill afgemeld, camera is stuk :(
    -Twiddicted ---> verandert naar PinkyPromise
    -eikeldopje
    -Aegis



    ohja; de prijs!

    ik was van plan met de filpjes een dvd'tje te maken en naar het podium te keilen :) de filmpjes met de meeste punten gaan volledig vertoont worden, de rest ingekort :)


    belangrijk! 1ste opdracht!
    jullie krijgen van mij een pb met enkele woorden, jullie moeten er 3 uit kiezen. op basis van die drie woorden, krijgen jullie van mij een nummmer doorgestuurd, waar jullie, geinspireerd door die drie woorden, een clipje op moeten maken! leuk? ja? schrijf je dan in, sufferd!


    Fearless love, XOXO
    Grizzly

    [ bericht aangepast op 9 feb 2011 - 15:49 ]


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Grizzly schreef:
    (...)

    U krijgt tot woensdag ^^ (als dat gaat gaan?)

    Ik hoop het. Dankjedankjedankjedankje :) *IsVeryHappy*


    Alis volat propriis

    He, ehm... Er gaat hier van alles mis met de techniek (het fcking verbindingssnoertje van de geleende camera is kapot) dus ik denk niet dat ik het ga redden. Ik kan me voorstellen dat de wedstrijd het niet gaat redden op deze manier, dus als dat zo is, kan ik het dan ook gewoon later inleveren en dat het dan gewoon op de disc komt?


    Alis volat propriis

    twiddict schreef:
    He, ehm... Er gaat hier van alles mis met de techniek (het fcking verbindingssnoertje van de geleende camera is kapot) dus ik denk niet dat ik het ga redden. Ik kan me voorstellen dat de wedstrijd het niet gaat redden op deze manier, dus als dat zo is, kan ik het dan ook gewoon later inleveren en dat het dan gewoon op de disc komt?



    ja dat is goed, want van de andere deelnemers heb ik ook al zéér veelk gezien *sarcasm


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Grizzly schreef:
    (...)


    ja dat is goed, want van de andere deelnemers heb ik ook al zéér veelk gezien *sarcasm

    Oh. Ik dacht dat die via de pb hadden ingeleverd xD
    Camera's haten me. "=.=


    Alis volat propriis

    -Kijkt onschuldig-

    ghehe, als niemand het inlevert mag ik nog wel meedoen he (a) haha


    Trust me. I'm the doctor