Ik begin een nieuwe story over Harry Potter, en daarbij zoek ik een altijd nieuwe rollen. Het gaat over een school, Archilan School, een magische school waar allemaal krachtige tovenaars en heksen naartoe gaan. Allemaal puurbloed en er zijn strikte regels. Ook heb je vier verschillende afdelingen, Astúcia, voor de slimme mensen, Vallent, voor de dappere mensen, Bellesa, voor de beeldschone mensen en Força, voor de krachtige mensen. Maar als er een groepje van vijf leerlingen op de Archilan School komen, veranderd het er helemaal.
Ik heb nodig:
5 relschoppers
7 leraren van verschillende vakken
zoveel mogelijk andere leerlingen
1 schoolhoofd.
Invullen:
School:
Naam:
Leeftijd:
Afdeling:
Innerlijk:
Uiterlijk- picc en naam van beroemdheid die je gekozen hebt:
Toverstok:
Extra:
Door:
School: Archilan School.
Naam: Aileen McFlash
Leeftijd: 15 jaar
Afdeling: Força.
Innerlijk: Aileen kan best wel brutaal zijn en is snel verveeld. Als iets haar niet interesseert laat ze dat duidelijk weten. Soms komt ze wat arrogant over en ze is verder erg krachtig. Ook heeft Aileen een goed gevoel voor humor en heeft rake opmerking. Ze is geliefd bij de leraren omdat ze zo krachtig is, maar van de rest willen de leraren niks te weten hebben. Ook kan je Aileen niet lelijk noemen.
Uiterlijk- picc en naam van beroemdheid die je gekozen hebt: Dit is Aileen McFlash, ze wordt gespeeld door Demi Lovato en houdt van een aparte kledingstijl. Ook houdt ze van de uniform van Archilan School
Toverstok: 24,5 lang en een kern van drakenbloed. Gemaakt van wilgenhout en met een haar van een eenhoorn.
Extra: Aileen heeft een tattoeage op haar enkel van een kroontje.
Door: SsuusszRawrr
[ bericht aangepast op 11 feb 2011 - 22:26 ]
Some people believe in God, I believe in music. Some people pray, I turn up the radio.