• Ben je op Valentijnsdag iets van plan te geven, aan een speciaal iemand? Of verwacht je iets van iemand?(:


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Ik geef niets neen. Mijn vriend heeft een etentje geregeld voor die avond (:


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tranquillity schreef:
    Ik geef niets neen. Mijn vriend heeft een etentje geregeld voor die avond (:


    en ga jij hem niets geven dan?

    ik geef ook niets , wij doen daar niet echt aan mee (:


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    raplove schreef:
    (...)
    en ga jij hem niets geven dan?

    Neen. Ik geef niets


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Neen. Ik geef niets



    oow...

    Nah, ik heb geen vriendje, en ik hoef er ook geen (:


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik vind Valentijnsdag veel te commercieel, dus ik doe daar sowieso uit principe niet aan. Alsof je juist alleen maar op die dag moet zeggen dat je van iemand houdt, terwijl dat ook op elke andere dag kan.
    En ik heb geen vriend, dus ik heb ook niemand om iets aan te geven.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ik verwacht heel veel:$
    maar alleen omdat ik dan jarig benxD
    Voor de rest verwacht ik nog een klein dingetje van mn vriend. Ik weet alleen nog niet wat ik hem ga geven.


    Real love story's never have happy endings, 'cause real love story's never end..

    Ja, ik geef mijn vriend wat cadeautjes, ik heb al 4 dingetjes en misschien dat ik er nog iets bij koop. (:


    your eyes are like stars in the night.

    jah aan me lieve Bff's

    helaas kan ik jouw niks sturen:(:(

    anders had ik jouw, yvette, Beau, Farwah en Amber ook een dingentje gestuurd:Y):Y)


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Meh, ik hoop dat m'n vriendje me iets leuks geeft. ):


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik krijg een roos. En ik ga 2 rozen sturen :3


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Ik heb iets gekocht voor mijn vriendje, ben benieuwd wat ik krijg, behalve ontbijt.


    Your make-up is terrible

    Jammer genoeg niks.
    Ik heb wel een oogje op iemand, maar volgens mij weet hij niet eens dat ik besta(krul)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Ik doe daar niet aan mee,ik verwen lekker mezelf met een lekker warm bad vol schuim en daarna een goede chikflick kijken


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.