• Mogen jullie jullie bedtijd zelf beslissen?? Want ik moet nl. nog steeds om Tien uur naar bed,, omdat ik een ochtendhumeur heb.
    Haat aan mijnn vader.. Neen grapje ik hou toch wel van hem.

    nee, maar ik moet van mezelf vroeger naar bed omdat ik de volgende dag dan doodmoe ben, en ik moet de hele dag werken :Y)

    Och, daar letten ze bij mij echt niet op. Ik ga meestal pas slapen tussen 12 en 1 uur.
    Hangt af van mijn leerwerk. Ik heb gewoon niet zoveel slaap nodig, en ookal slaap ik maar een paar uur, ik kom nog steeds met een big smile naar school.
    En koffie doet wonderen.


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Vorig jaar moest ik tegen 10 uur naar mijn bed maar ik las dan altijd nog heel lang of ik keek tv.. Nu ga ik als ik beneden zit rond 10 uur naar mijn kamer en dan kijk ik tv of blijf ik bezig op mijn laptop tot ik moe word :)


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Mijn bedtijd is rond 10 uur loopt wel eens uit, maar soms als ik geen zin heb om beneden tv te kijken ga ik om half 10 na 'bed' zodat ik op mijn laptop kan en als ze naar boven komen ga ik op mijn iPod totdat ik geen zin meer heb(;


    Me so good.

    Ik moet om half tien al naar bed, maar ik slaap eigenlijk nooit voor elven. -.-


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik bepaal het zelf, maar ik probeer het wel een beetje op tijd te houden.


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Ik maak zelf uit wanneer ik naar bed ga.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Ik ben 21, hoe laat ik naar bed ga bepaal ik helemaal zelf (:


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ik heb nu wel een bedtijd, tot ik op kamertraining ga.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik heb geen vaste bedtijd :']


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik mag het zelf weten. Maar als het haar te laat wordt zegt ze wel eens dat ik naar bed moet. Maar uiteindelijk beslis ik dat zelf (krul)


    -

    Speaker schreef:
    Nee, op zich niet, maar ze zeggen meestal wel rond 10 uur/half 11 (ligt aan hun humeur) van 'Laura, zou je nu niet eens gaan slapen?', omdat ze weten dat ik anders de volgende dag mijn bed niet uit kom. (:
    En meestal ga ik dan ook wel slapen (:


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    ik moet om kwart voor 9 naar bed omdat ik anders dikke ruzie krijg met me broer (A)..
    maar in het weekend om kwart voor 10


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Grieving schreef:
    Ik mag het zelf weten maar als het te laat wordt wordt ik wel naar boven gestuurd.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik beslis 't zelf, maar ik ga meestal rond 22:30/23:00.


    "I shut my eyes in order to see.'