• Hallo iedereen!
    Ik weet geen leuke ideën meer voor een onderwerp voor mijn story over wie ik het moet gaan doen zoals bijv. (Jonas Brothers of Tokio Hotel) Of natuurlijk van iemand anders!:D
    Kunnen jullie me helpen? Stuur je ideën hier en misschien komt er wel een story van!
    Groetjes.!

    [ bericht aangepast op 6 feb 2011 - 17:43 ]


    Be yourself and not someone else!

    Je mag je titel niet in hoofdsletters doen ;)

    Ik denk zeg het maar ;) Hmm misschie over tokio hotel doen.. xD


    What is youre favo scary movie?

    Danger schreef:
    Hallo iedereen!
    Ik weet geen leuke ideën meer voor een onderwerp voor mijn story over wie ik het moet gaan doen zoals bijv. (Jonas Brothers of Tokio Hotel) Of natuurlijk iets anders?
    Kunnen jullie me helpen? Stuur je ideën hier en misschien komt er wel een story van!
    Groetjes.!


    Be yourself and not someone else!

    Je titel zal waarschijnlijk aangepast worden door een mod wegens hoofdletters.
    En ja als ik mag kiezen wordt het natuurlijk Tokio Hotel. (krul)


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Je mag niet je eigen topic omhoog halen.


    Life is hard and then we die

    niet over tokio hotel! ik haat dat! sorry voor tokio-fans!
    ik weet niet waarover anders sorry misschien over iemand die heel erg gepest word?

    twilight!!!xD


    You've cat to be kitten me right meow.

    Ja sorry ik drukte op de verkeerde knop ik wou mijn tekst aanpassen en dat deed ik alleen toen bleek het een tekst te zijn. En hoe kun je de titel dan veranderen?? Want ik zie niet waar dat kan.


    Be yourself and not someone else!

    Danger schreef:
    Ja sorry ik drukte op de verkeerde knop ik wou mijn tekst aanpassen en dat deed ik alleen toen bleek het een tekst te zijn. En hoe kun je de titel dan veranderen?? Want ik zie niet waar dat kan.

    Dat kan niemand buiten de mods.


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Jillz schreef:
    Je mag je titel niet in hoofdsletters doen ;)


    Aangepast, volgende keer melden alsjeblieft. ^^


    Let the Night embrace you