Ik was een tijdje geleden bij een kennis. We gingen daar nog met andere gezinnen lekker eten. Er waren garnalen om op te eten. Mijn kennis (een man) ging een garnaal eten, opeens begon hij te kreunen van de pijn. Iedereen keek raar. Je zag bloed bij zijn mond en de garnaal viel op de grond. Iedereen schrok, bleek dat hij iets scherps had gebeten van een garnaal. Een groot stuk van zijn kies was afgebroken. Pijnlijk! Toen ging hij spoelen met water. En nu heeft hij een kleinere kies. Echt bizar..
Einde. (:
-
6 feb 2011 - 15:266 feb 2011 - 15:266 feb 2011 - 15:28
Door een garnaal? Whow..
-
6 feb 2011 - 15:296 feb 2011 - 15:316 feb 2011 - 15:32Ik eet niks vanuit de zee, bah.
Ze moeten alle zeedieren in de zee laten!You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.
6 feb 2011 - 15:35Waarschijnlijk heeft hij de staart van de garnaal kapot gebeten of niet?
We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.
6 feb 2011 - 15:45Ja, wie eet er dan ook garnalen dan. Die beesten zijn moorddadig 8D
Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen
6 feb 2011 - 15:46Speaker schreef:
Ja, wie eet er dan ook garnalen dan. Die beesten zijn moorddadig 8D
Garnalen zijn heeeeerlijk, dude.-
6 feb 2011 - 15:47Cheryll schreef:
(...)
Garnalen zijn heeeeerlijk, dude.
Nee, bluh! Ik heb een trauma aan overgehouden sinds we eens met school garnalen moesten pellen en mijn mannelijke klasgenoten het leuk vonden die dingen naar me toe te gooien. Zo, BAM, garnaal in je face! Ugh, smerig, vreselijk. Nog nooit zo hard gegild :'DNormaal is het gemiddelde van alle afwijkingen
6 feb 2011 - 15:47omg!
garnalen zijn gwn kwaadaardig dude!One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.
6 feb 2011 - 15:48Speaker schreef:
(...)
Nee, bluh! Ik heb een trauma aan overgehouden sinds we eens met school garnalen moesten pellen en mijn mannelijke klasgenoten het leuk vonden die dingen naar me toe te gooien. Zo, BAM, garnaal in je face! Ugh, smerig, vreselijk. Nog nooit zo hard gegild :'D
Garnalen zijn misschien niet lekker in je face, maar wel in je mond dude.-
6 feb 2011 - 15:59Hij was gewoon nog niet gaar of zo!
Everybody wants happiness without pain, but you can't have a rainbow without rain
6 feb 2011 - 16:016 feb 2011 - 16:04Oh gosh, ik zie het ook al helemaal voor me.
If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.
6 feb 2011 - 16:51Language schreef:
Waarschijnlijk heeft hij de staart van de garnaal kapot gebeten of niet?
Hij beet de kop eraf, en die is scherp.