• Harry Potter, Ron Weasley en Hermione Granger gaan opzoek naar de Gruzielementen. Met z'n drieën starten ze hun tocht, maar als ze eenmaal op weg zijn, staan er drie anderen op hun pad. Ze kennen deze jongeren niet. Zij zijn ook op zoek naar de Gruzielementen en ze zijn bereidt om de vrienden te helpen, zolang zij er maar iets voor terug kunnen krijgen. Het gouden trio begrijpt niet waarom zij naar de Gruzielementen zoeken, maar voor hen is goed dat ze hulp kunnen krijgen. Zo gaan ze met z'n zessen opzoek.

    Jessie, [...] en [...] zijn terug gekomen vanuit verleden. Ze hebben deze opdracht gekregen van een oude man die ze niet kende, maar het was voor hun belangrijk dat zij gingen naar de toekomst. Zo zitten er twee verschillende generaties bij elkaar. De drie zijn ook gekomen om hun eigen nakomelingen te beschermen, die allang geboren zijn in het jaar waarop ze in het heden komen.


    Ik wil een verhaal gaan maken waarmee ik heel veel spanning opbouw en waarmee ik met de tijd kan ''spelen'', op mijn manier. 8D
    Het wordt geen lovestory, maar er zal misschien wel romantiek in voor komen.
    Het verhaal speelt zich maar deels op Hogwarts af, omdat er ook andere personages naar voren komen, die niet mee zoeken naar de Gruzielementen.


    Doen of niet? (:
    Titel? -Ik zoek denk ik toch wel een quote, maar dat maakt niet uit-
    Rollen?
    Origineel? -Important question :Y)-


    Bedankt! (nerd)

    [ bericht aangepast op 6 feb 2011 - 13:18 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Doooeeen
    Geen idee :X
    ...
    Ik heb nog nooit zoiets gezien ;)


    Trust me. I'm the doctor

    Doenn
    geen idee
    moet je zelf weten(;
    Jaaaaa!


    Me so good.

    - Doen (:
    - Beter als je zelf zoekt, of je wil met mijn verneukte titel zitten?
    - Wat jij fijn vindt, als je te weinig inspiratie hebt voor de personen kan je het doen, je eigen keuze (:
    - Jaa, echt wel, cool bedacht (:

    Meld je het even als hij online staat? (:


    I solemnly swear that I am up to no good.