• Sorry mensen, maar ik kan echt mijn hoofdstukken niet meer terugvinden..
    En ik weet ook niet hoe die zoeker werkt, wie weet dat wel? En heeft ook een beetje zin om mij daarmee te helpen enzo?
    Want ik wil echt weer mijn hoofdstukken terug!

    Want ik baal hier echt énorm van..

    xoxo' LauraLuna.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik zou echt heel graag willen helpen , maar ik ben nog volop bezig met mijn eigen hoofdstukken terug te plaatsten daarna wil ik eventueel wel helpen


    You make my life perfect ! <3

    Ik krijg mijn hoofdstukken ook niet echt meer terug. Ik denk dat ik het maar ook hier bij laat..

    Ik heb ondanks het feit dat ik niks opgeslagen had in word en dus ook geen exacte zinnen had om te zoeken heel wat terug gevonden, ik mis nog één hoofdstuk.

    Drie tips waarmee ik de meeste terug gevonden heb:
    - typ de titel van je hoofdstuk in op google (zet er evt quizlet en/of je naam bij) en druk wanneer je je hoofdstuk bij de resultaten ziet staan op "In cache" dan selecteer je de eerste twee zinnen ofzo en kopieer je ze naar de zoeker en dan vind je vrij snel je hoofdstuk tussen de resultaten daarvan.
    - typ een mengeling van namen van personages, speciale woorden uit je hoofdstuk die niet veel voorkomen in andere verhalen bv. druïde ofzo en evt een stukje van een zin die je je nog herinnert in de zoeker.
    - als je in je mailvak nog notificaties hebt staan van reacties op bepaalde hoofdstukken dan kan je ze via de link in die mails openen en ook weer zinnen kopiëren naar de zoeker.

    Hopelijk heb je er wat aan en anders mag je gerust een pb'tje sturen.
    Succes ;D


    Fairy tales are more than true: not because they tell us dragons exist, but because they tell us dragons can be beaten.