• Roddelen achter mijn rug, opeens tegen me keren, lafaards, bitches, trutten. IK HAAT ZE GEWOON ZO HARD!

    -sorry moest mijn woede ergens uitdrukken-


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    dat is echt kut!


    Even a white rose has a black shadow.

    Zo'n mensen zal je altijd om je heen hebben. Het beste wat je kan doen is of ze erop aanspreken, of ze negeren en verder gaan met je leven. Want zo'n mensen zijn jou tijd niet waard (:

    Kill 'em!


    No growth of the heart is ever a waste

    Papercut schreef:
    Ik voel mee met je haat, ik heb precies dezelfde haat.


    live the life you love

    reyon schreef:
    arme jij.


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    xBloodyWings schreef:
    Dat soort mensen zijn er tegenwoordig. Ze hebben niks anders meer te doen dus gaan ze roddelen. Iedereen helemaal naar beneden halen en zorgen dat zij in de spotlight staan.
    Meid, hoe moeilijk het ook is, niets van aan trekken ;)
    Ze zijn vast jaloers en uiten dat door je de grond in te stampen.

    Je bent beroemd, want anders praten ze niet over je..


    Het ergste is dat ik dacht dat ze mijn vrienden waren.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Papercut schreef:
    Ik voel mee met je haat, ik heb precies dezelfde haat.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Papercut schreef:
    Ik voel mee met je haat, ik heb precies dezelfde haat.


    Work hard and become a leader; be lazy and never succeed

    Dat snap ik dat dat eruit moest. Soms moet ik dat soort dingen ook gewoon uitgillen ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    You're to famous for them.
    They can't stop talking 'bout you; they're jealous. Just ignore them.


    Levensgenieter.

    Papercut schreef:
    Ik voel mee met je haat, ik heb precies dezelfde haat.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    _O_
    I know how you feel.


    Fat chance.

    Als ze achterer je rug kunnen praten staan ze direct ook op de goede plek om je gat te kussen vind ik toch...


    Change, the only good thing in this world.

    Dit is echt niet lullig bedoelt maar zulke mensen zitten overal en waarschijnlijk ook op je nieuwe school.
    Ik snap je haat, ik heb het zelf ook gehad.

    [ bericht aangepast op 8 feb 2011 - 13:45 ]

    aargg wat heb ik een hekel aan dat soort mensen >.< op elke school zitten dit soort mensen. het beste is ze gwn negeren. iig veel succes! (en als ze over je roddelen dat moeten ze toch lekker zelf weten? ze zitten onder jou je bent veel beter dan hun! laat je niet op je kop zitten door zulke koeien)


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.