• Yepyep, morgen is het open dag bij mij op school. Ik zit op het Carolus Borromeus College in Stiphout. (Gewoon Carolus of CBC dus.:'D)
    Ik ga helpen bij de open dag, samen met drie andere meisjes -misschien 4- ga ik bij mijn leraar Grieks & Latijn staan om daar Romeinse Linzensoep en Romeins brood te serveren, aan de mensen die langskomen. (':
    Haha, was wel grappig trouwens. Want ik had gevraagd wat ik dan kon doen. Vraagt mijn leraar: 'Kun je puzzelen?' 'Eh nou...' 'Anders ga je een tekst vertelen?' 'Maar, meneer, dan krijgen ze het verkeerde voorbeeld, want dat kan ik niet!' 'Kun je tekenen?' 'Jaaaanee.' 'Kun je dan soep in schenken?'
    Nou, en dat kan ik dus nog net wel, lol.(cat)

    O, en ik krijg een shirt aan van de school. Zo prachtig, kuch. Als het lukt maak ik een foto. (:

    Wanneer hebben jullie open dag, waar, en gaan jullie ook helpen?


    everything, in time

    De open dag van mijn school is allang geweest :')
    toen had ik ook geholpen


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    ik had vorige week geholpen:Y)(gids)
    ik kreeg ook zo'n prachtig shirt-kuch-


    Shoganai i ne~

    Bij ons was het gister, ik was heel even gegaan maar mijn oma was jarig dus ging ik niet helpen, alleen maar even pesten.


    Your make-up is terrible

    Ik had de 19e opendag ofzo, en ik ging helpen en het was ontzettend leuk. Ik moest groepjes rondleiden en we gingen bij praktijk een potlood maken. -naja je naam erin branden-


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Hehe, ik moest wel even lachen hoor ;x
    Op mijn school is de open dag woensdag, maar ik kan dan niet helpen, want ik moet dan leren, haha :3


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Dat was bij ons vorige week. (:


    -

    Papercut schreef:
    Ik had de 19e opendag ofzo, en ik ging helpen en het was ontzettend leuk. Ik moest groepjes rondleiden en we gingen bij praktijk een potlood maken. -naja je naam erin branden-


    Oooh da's wel vet! Rondleiden deed ik de vorige keer ook, maar dat doen de bruggers nu bij ons, nieuw idee of zo.:'D


    everything, in time

    12 feb, maar ik help niet mee. Ik vind het echt nutteloos en raad iedereen af om naar mijn school te gaan. Dus ik ben geen geschikt persoon daarvoor.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Dat is bij ons vandaag,Ik mocht ook komen helpen maar ik had geen zin.
    Bij ons is het altijd zo saai.


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Open dag bij mij op school is al geweest en ik heb niet meegeholpen. Dikke onzin (krul)


    -

    oke ik dacht even dat er Carolalus Borromeus College stond xD

    mijn naam is Carola en Carolus lijkt er wel een beetje op xD

    OT; wel leuk dat je mag serveren enzo. Ik zou dus never dat bij mijn school doen ( ik zit op Noorderpoort) omdat ik het zown kutschool vind


    I solemny swear i am up to no good

    Gisteren, maar ik ga daarbij niet helpen, ik haat mijn school :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Reticent schreef:
    Hehe, ik moest wel even lachen hoor ;x
    Op mijn school is de open dag woensdag, maar ik kan dan niet helpen, want ik moet dan leren, haha :3
    uhu zit bij haar op school, maar ik heb gewoon geen zin om hun te helpen :3


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik ga met de muziekklas zingen! ^^ Als mijn stem weer beter is..


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Vandaag was het bij mijn school opendag. xd