• Nou ja, dat had ik dus. Ik moest plots verhuizen. Niet helemaal plots eigenlijk, want ik wist wel dat ik zou gaan verhuizen, maar dat zou pas over twee weken en nu kreeg ik woensdag te horen van "vrijdag is je laatste dag op school"...

    I lost the game!


    Dat was dus niet leuk..
    Like, ik had donderdag stage, dus was dan niet op school en had woensdag maar 3 lesuur. Vandaag was dus de laatste dag, een korte dag. Ik zou 3 verschillende leraren hebben, maar niet mijn lievelings leeraren. Gelukkig waren die wel alle 3 aanwezig. Ik heb een paar brieven geschreven en toen bleek ik een extras les uur te hebben. Van mijn lievelingsleraar die echt op mijn nummer 1 staat. De les was leuk en ik kreeg steeds meer buikpijn en zo bij de gedachte dat ik zo weg zou gaan. De laatste dag... zucht.

    Ik heb hem de brief en een chocolade reep gegeven. Hij ging de brief meteen lezen en ik heb in spanning afgewacht. Hij zei nog van "Ik heb nu tenminste schriftelijk bewijs dat iemand mij een goede leraar vind", en toen zei mijn beste vriendin nog van "Ja, maar dat komt wel van Michelle he..." xD Toen zei ik nog van "Jij...mag alvast gaan rennen xD" .
    Nou, afscheid genomen. Hij heeft me een knuffel gegeven, me echt dood geknuffelt. Dit was de eerste keer dat hij me een knuffel gaf en ikd acht alleen van , "Yaay. Een knuffel =D". Hahha.

    Ik heb ook de overige brieven nog aan mijn andere twee lievelings leraren gegeven, afscheid genomen van de klas en toen ging ik naar huis. Het was best awkward om voor de aller laatste keer met mijn beste vriendin naar huis te fietsen en ik had gewoon moeite om niet in huilen uit te barsten. Ik zie haar zondag gelukkig nog en ik denkd at ik der dan echt dood ga knuffelen. Zucht, dit is vast niet zo interessant en zo, maar ik wilde het even kwijt.

    Dit is niet de eerste keer dat ik verhuis. Ik denk al wel de 8ste of 9de keer, maar ik vind het nog steeds niet fijn. Ik ga ook niet bepaald om de hoek wonen, dus dat is al helemaal minder.

    Ik ga deze school, de leeraren en mijn inmiddels oud-klasgenoten echt missen. Nu op naar een nieuw leven, waar ik zeker van weet dat het wel goed komt.

    Ik zal der nog wel eens langs gaan, dit is niet de laatste keer dat ik ze zal zien, maar het blijft toch moeilijk. Ik ben een beetje emotioneel vandaag en heb heel de tijd zin om te gaan huilen. Meh, soms is het leven niet eerlijk T^T

    Dit moest ik even kwijt...T^T

    I lost the game again...asdfsdhhjklaksf


    Make your dreams come true. Prove to the world that you can do it.

    Aaawh dat is echt kut mijn ouders willen ook verhuizen ik heb gezegd dat als het ver van me school is dat ik echt niet mee ga maar sterkte <3

    aaww, sterkte..
    het is wel vervelend als je 2 dagen vantevoren te horen krijg dat het je dagen op school zijn, vooral als je dacht dat het langer was >.<


    <3

    Dat is niet leuk..


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Wat stom voor je );


    Me so good.

    Qlimax schreef:
    Dat is niet leuk..


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Dat is echt niet leuk. Maar een nieuwe dorp, nieuwe kansen. Maak er gewoon het beste van. ^^


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    awh, wat kut voor je.
    Succes met je 'nieuwe leven' (:


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Qlimax schreef:
    Dat is niet leuk..


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    da's echt kut.
    veel succes (flower)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'