• de vorige was vol!

    de zin die we nu hadden was:

    Er was eens een watermeloen die stonk en toen er een aap langs vliegen stortte hij omhoog en liep hij tegen een muur toen viel bert laag maar toen
    stikte hij en ging naar de pedofaun samen met Perkie en daarom werd hij een kwade bal daarna liep Bert naar BillTopia en zag Bill zoenen met Elmo
    stonk en daarom kon hij niet slapen in zijn hondendrol want hij at een pinda die ontplofte omdat alle aardmannetjes hem opaten want Oempaloempa's schoten drollen kapot op het feestje van sVarken en de grizzly van pino, dus elmo at pino op met een vorkje omdat hij een konijn had die altijd gitaar speelde omdat die zinloos aan het douchen was samen met Bert maar opeens vermoorde Captain Jack Sparrow Harry Potter met een vlieg en aardappelpuree die sleurde zich door de boom van ging kotsen omdat olifanten harige benen uitkotsten maar de olifanten waren smerige beesten dus poepten ze ergens anders doordat een kip ontplofte dichtbij Edward Cullen, Mickey Mouse en Justin Bieber die baby zingde maar was eigenlijk niet zo blij want zijn kont stond gevaarlijk dichtbij zijn forever brandende proefwerkblaadjes die verschroeien wanneer vogels er geweest poepte, vloog Voldemort over mijn grote lange dikke staart toen kwam Doctor Who klaar samen met die dooie Harry Potter leuke spelletjes te spelen maar voldemort ging dood door mij en toen kwam voldermory en toen speelde hij piano samen met Justin Bieber, dora en de aap knalde tegen een vliegtuig op de startbaan van Reuzerozekonijnenmetwittestippenvliegtuigen en daarna viel sinterklaas van toen er een vampier door appels gooiende peren die oma's taartjes wilde uitpoepen omdat chocolaatjes hem aanvielen zodat er blauwe pukkelpony's in zombieland terecht kwamen samen met kauwgomballenautomaardeurslotsleutelhangertjedraadje en daarna ging me AK leraar uit eten maar hij zag pizza voor zijn neus en toen ging lipbalsem heel stom...


    suc6 met verder gaan!
    xx

    P.S. 1 woord per keer!

    [ bericht aangepast op 3 feb 2011 - 18:25 ]


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    eeehn nu:

    Er was eens een watermeloen die stonk en toen er een aap langs vliegen stortte hij omhoog en liep hij tegen een muur toen viel bert laag maar toen
    stikte hij en ging naar de pedofaun samen met Perkie en daarom werd hij een kwade bal daarna liep Bert naar BillTopia en zag Bill zoenen met Elmo
    stonk en daarom kon hij niet slapen in zijn hondendrol want hij at een pinda die ontplofte omdat alle aardmannetjes hem opaten want Oempaloempa's schoten drollen kapot op het feestje van sVarken en de grizzly van pino, dus elmo at pino op met een vorkje omdat hij een konijn had die altijd gitaar speelde omdat die zinloos aan het douchen was samen met Bert maar opeens vermoorde Captain Jack Sparrow Harry Potter met een vlieg en aardappelpuree die sleurde zich door de boom van ging kotsen omdat olifanten harige benen uitkotsten maar de olifanten waren smerige beesten dus poepten ze ergens anders doordat een kip ontplofte dichtbij Edward Cullen, Mickey Mouse en Justin Bieber die baby zingde maar was eigenlijk niet zo blij want zijn kont stond gevaarlijk dichtbij zijn forever brandende proefwerkblaadjes die verschroeien wanneer vogels er geweest poepte, vloog Voldemort over mijn grote lange dikke staart toen kwam Doctor Who klaar samen met die dooie Harry Potter leuke spelletjes te spelen maar voldemort ging dood door mij en toen kwam voldermory en toen speelde hij piano samen met Justin Bieber, dora en de aap knalde tegen een vliegtuig op de startbaan van Reuzerozekonijnenmetwittestippenvliegtuigen en daarna viel sinterklaas van toen er een vampier door appels gooiende peren die oma's taartjes wilde uitpoepen omdat chocolaatjes hem aanvielen zodat er blauwe pukkelpony's in zombieland terecht kwamen samen met kauwgomballenautomaardeurslotsleutelhangertjedraadje en daarna ging me AK leraar uit eten maar hij zag pizza voor zijn neus en toen ging lipbalsem heel stom aanlopendefietsen uitgekotste hij veel chocolaatjes at hij breide een bril dat ontplofte nadat Bloody Mary huppelde met Joran van der Sloot door het bos met Jamie Oliver en een dansende banaan die allemaal die allemaal lady gaga fan spullen had en neuspeuterde, Geert Wilders ging vreemd met Justin Bieber want hij negeerde Tarzan en Sweeny Todd toen ik omdat pimpelpaarsegeleleeuw onder mij ging trouwen en toen ene man mij schopte met een pantoffel maar mijn hond die jankte en toen pakte hij negentienhonderdduizend autokoplampen met pindasaus erin en toen was hij doelloos chips aan het poepen op... xD wauwie!


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    te


    Pumped. Yeah I'm so friggen' pumped

    hoofd


    Shoganai i ne~

    van


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    kadhafi


    Shoganai i ne~

    Die


    =

    gek


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    werd


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    van


    (Be)lieve in (you)rself

    Huppelbloempjesineenpotje (ja dat is 1 woord:Y))


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    die


    Knowledge is knowing that a tomato is a fruit, Wisdom is knowing not to put it in a fruit salad.

    Vrolijk.


    Kill them with kindness.

    was


    "Fifty shades of fucked up" ~ Christian Grey