• heb ik een goed cijfer voor frans zonder dat ik er moeite er voor moest doen:Y)
    we moesten werkwoorden vervoegen: avoir,etre en -er
    ik had een 9,0/9,2!!!_O_ jammer ging de cijfer op mijn cijfer lijst met 0,1 punt omhoog ._.
    het laagte cijfer dat gehaald was is een 3 o.O


    iwmand ook nog goede cijfers gekregen(nerd)?

    [ bericht aangepast op 3 feb 2011 - 16:24 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    een 8.2 op een proefwerk frans (:


    Even a white rose has a black shadow.

    Super goed!
    Ik heb vandaag een SE maatschappijleer gemaakt, ik moet nog even wachten :Y).


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Een 1 voor Duits S:


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    nou ik heb een 7.6 en een 7.0 voor frans! hoe durf je hoger te halen dan mijxD


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    Buh, een 3 voor mn pw, haha.
    Maar, gefeliciteerd! (:


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Een 5.2 voor mijn franse repetitie.
    En ik had pas drie andere zware onvoldoendes gehaald, dus dit was best goed:)


    Food.

    8,4 voor duits =D


    ONLY SEVEN LEFT <3

    MissAthena schreef:
    nou ik heb een 7.6 en een 7.0 voor frans! hoe durf je hoger te halen dan mijxD

    ik ben gewoon beter kristy (nerd) -echo echo-


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    MissAthena schreef:
    nou ik heb een 7.6 en een 7.0 voor frans! hoe durf je hoger te halen dan mijxD

    het blijft goed (nerd)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    7.7 voor spaans repetitie o//o


    Behind the laughter it actually means something.

    Een 8.8 voor aardrijkskunde en een 9 voor frans en een 9.1 voor geschiedenis(dance)


    Don't be discouraged, though I realise, it's hard to take courage.

    Ik had onlangs een 9,25 voor Frans ^^
    En morgen heb ik (alweer) een so Frans.


    Jrock, because "actually, that's a man" is always a good way to start a conversation.

    Vandaag een lastig SO gehad over New Oxford English vocabulaire (nerd) Maar ik heb het vast wel goed gedaan haha :')


    Your call, Detective Shinypants.

    10/10 voor wiskunde.
    Maar die toets van jou is wel heeel makkelijk :)


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Gefeliciteerd (: Ik had twee week terug voor het eerst een voldoende op Economie (nerd)


    Sometimes it's best not to care.