• Omg, vet eng.Ik ging even naar boven om m'n lenzen in te doen, en ik doe dan meestal de deur dicht omdat ik m'n lenzen niet in kan doen als ik weet dat iemand kan gaan kijken, en ik doe de deur dicht, en ik was bezig met m'n lenzen schoon te maken, hoor ik ineens geklop op de deur.:| Ik 'Ja' roepen, maar ik kreeg geen reactie terug.Ik doe de deur open, maar der stond niemand.En mijn moeder en ik zijn alleen thuis, en mijn moeder slaapt beneden op de bank...


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    scary 8J


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Misschien klonk het wel gewoon zo (krul)


    -

    Is niks.


    I live for the applause, you will die for it.

    mss dat je ma ff de badkamer in moest maar omdat jij zei dat jij er in zat dat ze gewoon weer naar beneden is gegaan?


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Haha ik space m dan altijd, ook al geloof ik niet in geesten.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Zo eng!
    Zoiets hadden mijn buren ook, mijn buurvrouw hoorde altijd iemand snurken en rotzooien in de badkamer maar er was niemand. Haar dochter had het ook, ze hoorde iemand in de badkamer toen ze alleen thuis was en de deur ging op slot, toen heeft ze haar moeder gebeld en de politie, die het dus ook hoorde. Maar toen ze de deur openkregen zat er niemand, echt vreemd.


    Your make-up is terrible

    Bij Bathroom Ghost moest ik meteen denken aan Mowling Mirthle, maar dat is wel eng ja.. x)


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Oh, misschien zit er een klopgeest in je badkamer x)


    Felix

    Mwhaaa, dat ken ik. Als ik ook maar iets hoor wat ik niet ken, of niet meteen kan verklaren door simpel logisch nadenken, space ik hem al 8D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    BlackMagic schreef:
    mss dat je ma ff de badkamer in moest maar omdat jij zei dat jij er in zat dat ze gewoon weer naar beneden is gegaan?

    Nee, want mijn moeder sliep, en je hoort bij ons heel goed als iemand de trap op komt.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    HopexDream schreef:
    (...)
    Nee, want mijn moeder sliep, en je hoort bij ons heel goed als iemand de trap op komt.


    aah oke.
    Ehm... was er iets omgevallen ofseu, klein bakje ofseu dat tegen de deur is gekomen?


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    KAB00M schreef:
    Bij Bathroom Ghost moest ik meteen denken aan Mowling Mirthle, maar dat is wel eng ja.. x)

    Lol. Zij zal 't geweest zijn


    "I shut my eyes in order to see.'

    BlackMagic schreef:
    (...)

    aah oke.
    Ehm... was er iets omgevallen ofseu, klein bakje ofseu dat tegen de deur is gekomen?

    Nou het was echt gewoon geklop.En er kan niks tegen de deur aanvallen, want er staat niks in de buurt van de deur.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Oh, geniaal!:Y)


    Sometimes it's best not to care.

    Bloody Mary jonge!


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."