• Ik lig dus in mijn bed, doe de dopjes van mijn iPod in, staat het geluid Knoerhard aan. Ik vloog echt overeind en viel bijna uit mijn bed...
    Wie heeft ook dat je de muziek of iets anders luisterd, het volume plots keihard staaat?


    Me so good.

    hahahha ja best vaak. Dan luister je eerst een rustig en zacht nummer, en dan is de volgende ineens heel hard ofzo :')


    As travars

    Ik als ik 's ochtends mijn mp3 binnen al opzet. Staat beetje luider omdat ik anders veel verkeerslawaai hoor, maar binnen heb je geen verkeer. x]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Pittsburgh schreef:
    hahahha ja best vaak. Dan luister je eerst een rustig en zacht nummer, en dan is de volgende ineens heel hard ofzo :')


    Vooral dat ja. :')


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Oh dat is zo irritant. Heb ook wel eens dat t ene nummer zacht is, dan zet je t volume harder en dan heb je niet door dat ie al naar t volgende nummer gaat en dan schrik je je dood.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    haha das niet erg slim


    You're all I need

    Qlimax schreef:
    Oh dat is zo irritant. Heb ook wel eens dat t ene nummer zacht is, dan zet je t volume harder en dan heb je niet door dat ie al naar t volgende nummer gaat en dan schrik je je dood.


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Dat heb ik zelfs soms als ik slaap, of als ik bijna in slaap val.
    Schrik ik ineens wakker van een te hard liedje.


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Qlimax schreef:
    Oh dat is zo irritant. Heb ook wel eens dat t ene nummer zacht is, dan zet je t volume harder en dan heb je niet door dat ie al naar t volgende nummer gaat en dan schrik je je dood.

    xSnoepjex schreef:
    Ik lig dus in mijn bed, doe de dopjes van mijn iPod in, staat het geluid Knoerhard aan. Ik vloog echt overeind en viel bijna uit mijn bed...
    Wie heeft ook dat je de muziek of iets anders luisterd, het volume plots keihard staaat?

    Had jij gister een topicbui?


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.