• Heb rollen nodig voor:

    Meisje 1: Zij behoort tot het groepje dat het hoofdpersonage haat. Ze maakt het hoofdpersonage jaloers door veel met Alex om te gaan.
    Meisje 2: Zij behoort tot het groepje dat het hoofdpersonage haat. Ze maakt het hoofdpersonage jaloers door veel met Alex om te gaan.
    Meisje 3: Zij behoort tot het groepje dat het hoofdpersonage haat. Ze maakt het hoofdpersonage jaloers door veel met Alex om te gaan.
    Meisje 4: Zij behoort tot het groepje dat het hoofdpersonage haat. Ze maakt het hoofdpersonage jaloers door veel met Alex om te gaan.

    -Beste vriendin van hoofdpersonage
    -Meisje 5: Grootste Bitch van de school. Scheldt iedereen uit zonder reden.
    -Nieuweling: Nieuw meisje op school. Zij gaat dan bij het groepje van Alex en hoofdpersonage. Zij is de 'weirdo' van de bende. Gelooft in buitenaardse en magie.

    Hoe kan je een van deze mensen worden? Simpel, je zet hieronder een reactie met:
    Personage:
    De naam die je wil hebben in de reeks:
    De leeftijd die je wil hebben in de reeks (liefst tussen 16-19):
    Hobby's in de reeks (zo kan ik zien of je je al goed kan inleven in je personage!)
    Stijl in de reeks:
    Karakter in de reeks:
    Een tekstje waarin je je voorstelt als het personnage:
    En een url met een foto ^^
    Veel succes!


    Moof

    alex is dé sex. (H)


    AAP

    Nieuweling xD Komt zo de info


    Personage: De weirdo xD

    De naam die je wil hebben in de reeks: Annelies

    De leeftijd die je wil hebben in de reeks (liefst tussen 16-19): 18

    Hobby's in de reeks (zo kan ik zien of je je al goed kan inleven in je personage!) Uhmm dansen zn zingen en geloven in buitenaardse wezens. Alles over hun opzoeken.

    Stijl in de reeks: Mezelf/ scene

    Karakter in de reeks: Spontaan, weirdo, bitchy, koppig, snel jaloers, lief

    Een tekstje waarin je je voorstelt als het personnage:

    Heey!
    Mijn naam is dus Annelies en ik ben al 18 jaar lang op deze planeet gezet doro mijn ouders. In mijn vrije tijd doe ik aan dansen en zingen maar ook aan het bestuderen van buitenaardse wezens en van die dingen. Ik weet zeker dat ze bestaan! Geen twijfel mogelijk. Binnekort verhuis ik naar een nieuwe school alleen vrees ik dat ik niet veel vrienden ga maken omdat ik in buitenaardse wezens geloof. We zullen wel zien hé! Maar, ik moet gaan.

    Bye <3

    foto ; http://www.quizlet.nl/foto.php?id=72291

    Personage:Beste vriendin van hoofdpersonage


    De naam die je wil hebben in de reeks: Raquel

    De leeftijd die je wil hebben in de reeks (liefst tussen 16-19):17

    Hobby's in de reeks (zo kan ik zien of je je al goed kan inleven in je personage!): rondhangen met vrienden,zingen, muziek maken

    Stijl in de reeks: Euhm...beetje scene mag dat ?

    Karakter in de reeks:betrouwbaar,koppig,eerlijk, staat klaar voor vrienden, snel op teentjes getrapt

    Een tekstje waarin je je voorstelt als het personnage: Hi mensen ^^ Mijn naam is Raquel en loop al 17 jaar op deze Wereld. Ik doe graag gek met vrienden en zing ook wel een beetje voor de lol. Als je mij zou zien ja dan zou je me na kijken denk ik. Tenzij je netzoals bij bent en ik niet anders ben dan jouw. Maar de meeste mensen kijken me raar naar waar ik me opzich nix van aantrek. Als zij het moeilijk vinden dat ik een beetje anders ben da hun, is het hun probleem niet de mijne ^^ Ik kan dus veel hebben maar ik kan het niet hebben als je me style kopiert of boos op word zonder reden. Dan kan ik heel pissed off worden en geloof me, dat wil je niet mee maken. Maar ik moet nu naar school dus ik stop. Byee <333

    Foto van hoe je er wil uit zien:http://nl.tinypic.com/view.php?pic=2ewkveq&s=4


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Rol:Nieuweling:D


    De naam die je wil hebben in de reeks: May

    De leeftijd die je wil hebben in de reeks (liefst tussen 16-19): 17

    Hobby's in de reeks (zo kan ik zien of je je al goed kan inleven in je personage!): Zingen, gitaar spelen, aan magie doen, de natuur bewonderen, lezen, computeren

    Stijl in de reeks: weird maar van veraf gwoon normaal;)

    Karakter in de reeks: verlegen, hyper en blij bij vrienden, rustig bij onbekende mensen, gek, aardig, behulpzaam, kan goed luisteren naar anderen, fijn om mee om te gaan.

    Een tekstje waarin je je voorstelt als het personnage: Ik ben May en ik ben 17 jaar. Ik hou van muziek en lezen. Ik lees vooral boeken die gaan over het bovennatuurlijke want dat intereseert me heel erg. Thuis doe ik stiekem aan magie (wicca) zonder dat mijn ouders het weten natuurlijk want die zouden flippen als ze het wisten! Het klinkt misschien allemaal raar maar er is zeker iets anders. Iets wat met magie te maken heeft of zelfs met het buitenaardse! Echt waar! Hoe verklaar je ander dingen zoals UFO's, en geesten enzo? Geloof me..magie bestaat!


    foto!!:http://albuhhh.files.wordpress.com/2007/03/blog1.JPG

    laat je iets weten?

    xx


    Music is my drug, I need it all the time!

    xNIJNTJE, heb je foto? Liefst een url ^^


    Moof

    Iedereen, foto graag? liefst een url!!


    Moof

    xNIJNTJE, heb je foto? Liefst een url ^^


    Ja ik heb net een foto gepost ^^


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Heb er een gezet ^^

    waneer horen we wie de rol heeft =]?


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Geen idee,
    wil eerst genoeg mensen hebben, zodat ik kan vergelijken, you know .
    x


    Moof

    Jup ik snappen x]


    People who are meant to be together always find each other in the end.