• Ik zat vandaag in de bus met een vriendin. Ik was een liedje naar haar aan het sturen vraagt opeens meisje die schuin tegen over ons zat.
    'Wat doen jullie?'
    Dus die vriendin zeggen: 'Gewoon een liedje doorsturen.'
    Dus dat meisje: 'Mooi zo.'
    Op een vreselijke arogante toon. Dus ik mocht haar al niet. Toen waren we bij de halte waar mijn vriendin uit moest stappen en dus bleef ik alleen achter. Zat dat meisje opeens allemaal ze smoezen met haar vriendin en naar mij te kijken.
    En uiteindelijk vroeg ze aan mij: 'Ben jij het zusje van Naomi Schneider?'
    Dus ik zei zo: 'Ja. Dat ben ik.'
    Dus hun weer allemaal smoezen. En toen kwam het hoor. Dat mens begon vragen te stellen:
    Op welke school zit je?
    Waarom zit je daar?
    Vind je het niet irritant om elke dag met de bus te moeten?
    Enz.
    Ik was blij toen ze uitstapte. OMG! Alleen omdat ik het zusje van Naomi ben. Ze deden alsof Naomi een beroemd heid was.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Genius schreef:
    Ik ben altijd de 'dochter van' in dit dorp. (krul)



    Ja ik ook loop ik de bus in dan is altidj toevallig mijn vader's vriend de buschauffeur en dan is het HEEJ [achternaam] of mensen kenne me niet maar ze kennen me vader en dan weten ze gelijk wie ik ben omdat ik op hem lijk ik irriteer me daar dood aan

    Haha, dat ken ik, maar dan de 'ben jij de zus van...' XD


    Life is hard and then we die

    VIPpas schreef:
    (...)

    Haha, Ja dat ook.
    Iedereen kent mijn vader.
    Liepen ik en mijn zus door het dorp. Komt een man naar ons toe: 'Jullie zijn toch de dochters van Dre Schneider?'
    'Eh... ja.'


    Ben ik blij dat ik niet in de Betuwe woon ;P
    Iedereen kende mij pa+zijn pa [mijn opa dus] daar o-O
    Damn maar das niet alleen om positieve dingen ;P


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    nog erger ik ben tweeling :x we lijken precies op elkaar dat is irritant als ik mensen uit haar klas tegen kom


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor