(: Ik zeur niet, die mensen hebben het vast druk, maar hoelang duurt dat ongeveer?
[ topic verplaatst door een moderator ]
-
2 feb 2011 - 14:02
0
2 feb 2011 - 14:03
0
Op dit moment lang
Want ík kan in ieder geval niet bèta-en, omdat door de crash de hoofdstukken die ik geaccepteerd had, weg zijn en daarom kan ik geen nieuwe accepteren ._. Er zijn ook anderen die dat hebben, maar niet allemaal dacht ik..[ bericht aangepast op 2 feb 2011 - 14:04 ]
Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.
2 feb 2011 - 14:03
0
Haha, alle beta's geven het weer op, stoppen ermee dus nu zijn er weer weinig x'D Hooguit 1/2 weken.
Your make-up is terrible
2 feb 2011 - 14:04
0
Nou soms is het heel snel en soms heel langzaam.
Wat heb je veel aan mij zegxD'Burning up a sun, just to say goodbye.'
2 feb 2011 - 14:05
0
Primrose schreef:
Op dit moment lang
Want ík kan in ieder geval niet bèta-en, omdat door de crash de hoofdstukken die ik geaccepteerd had, weg zijn en daarom kan ik geen nieuwe accepteren ._. Er zijn ook anderen die dat hebben, maar niet allemaal dacht ik..
Okee, nouja, dan activeer ik 'm zo wel :'D ik ga niet weken wachten.2 feb 2011 - 14:06
0
Ik probeer elke dag minstens twee hoofdstukken te beta-readen en dat lukt me redelijk goed. Als ik er de tijd voor heb, doe ik er meer, maar dat gaat niet altijd met school.
Jrock, because "actually, that's a man" is always a good way to start a conversation.
2 feb 2011 - 14:08
0