• (: Ik zeur niet, die mensen hebben het vast druk, maar hoelang duurt dat ongeveer?

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Op dit moment lang (nerd) Want ík kan in ieder geval niet bèta-en, omdat door de crash de hoofdstukken die ik geaccepteerd had, weg zijn en daarom kan ik geen nieuwe accepteren ._. Er zijn ook anderen die dat hebben, maar niet allemaal dacht ik..

    [ bericht aangepast op 2 feb 2011 - 14:04 ]


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Haha, alle beta's geven het weer op, stoppen ermee dus nu zijn er weer weinig x'D Hooguit 1/2 weken.


    Your make-up is terrible

    Nou soms is het heel snel en soms heel langzaam.

    Wat heb je veel aan mij zegxD


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Primrose schreef:
    Op dit moment lang (nerd) Want ík kan in ieder geval niet bèta-en, omdat door de crash de hoofdstukken die ik geaccepteerd had, weg zijn en daarom kan ik geen nieuwe accepteren ._. Er zijn ook anderen die dat hebben, maar niet allemaal dacht ik..


    Okee, nouja, dan activeer ik 'm zo wel :'D ik ga niet weken wachten.

    Ik probeer elke dag minstens twee hoofdstukken te beta-readen en dat lukt me redelijk goed. Als ik er de tijd voor heb, doe ik er meer, maar dat gaat niet altijd met school.


    Jrock, because "actually, that's a man" is always a good way to start a conversation.

    Ongeveer 1-2 weken. Het ligt eraan of de beta readers tijd hebben om hun werk te doen of niet. Zelf ben ik ook beta reader geweest, maar er zijn echt heel veel aanvragen. Er is meer vraag dan aanbod.


    Think before you act.