De stelling van vandaag luidt:
Kinderen lezen te weinig.
(dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)
- Home
- Forum
- Oude Stellingen
- [stelling] Kinderen lezen te weinig.
[stelling] Kinderen lezen te weinig. - Oude Stellingen
-
2 feb 2011 - 0:002 feb 2011 - 0:02
Er zijn kinderen die veel lezen, er zijn kinderen die weinig lezen. Ik weet niet of je kan zeggen dat ze allemaal te weinig lezen.
Oneens.Your make-up is terrible
2 feb 2011 - 0:032 feb 2011 - 6:51Oneens. Sinds wanneer is er een regel die bepaald wanneer een kind te weinig leest :')
-
2 feb 2011 - 6:53Assassin schreef:
Er zijn kinderen die veel lezen, er zijn kinderen die weinig lezen. Ik weet niet of je kan zeggen dat ze allemaal te weinig lezen.
Oneens.'Burning up a sun, just to say goodbye.'
2 feb 2011 - 7:23Oneens.
Ik heb zo ongeveer de hele kinderafdeling van de bibliotheek uitgelezen op de basisschool. (: Maar er zijn inderdaad ook wel kinderen die bijna nooit lezen."Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan
2 feb 2011 - 7:28Assassin schreef:
Oneens.-
2 feb 2011 - 7:31Oneens, hier lezen we te veel, haha, nee maar met de hype van tegenwoordig, die vampier boeken en al die dingen meer, worden jonge mensen ook aangetrokken tot lezen, dus oneens.
I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!
2 feb 2011 - 7:41Eens. Bij ons in de klas zijn er mensen die boeken lezen omdat het voor de talen moet en anders niet. Natuurlijk zijn er altijd mensen, zoals mij, die veel en graag lezen. Maar er zijn er, naar mijn ervaring althans, ook heel veel die amper lezen.
To live would be an awfully big adventure
2 feb 2011 - 7:57Heel mijn klas leest niet graag en ik ben een leesfreak.
Oneens dusIf you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right
2 feb 2011 - 8:10Assassin schreef:
Oneens."Ignite, my love. Ignite."
2 feb 2011 - 9:04Sommigen. Mensen zoals ik lezen echt te veel
Our perspective only changes when we change our position.
2 feb 2011 - 9:262 feb 2011 - 9:31Genius schreef:
Oneens. Sinds wanneer is er een regel die bepaald wanneer een kind te weinig leest :')Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.
2 feb 2011 - 9:39Oneens
Maar school maakt het zo moeilijk om nog te lezen;)
Ik heb nog een paar ongelezen boeken in de kast liggen
maar heb er geen tijd meer voor.
Dus het ligt ook een beetje aan school(nerd)
En natuurlijk de tv en internet
En natuurlijk niet te vergeten Quizlet(A)Uiteindelijk word je toch wie je zelf bent(A)
2 feb 2011 - 9:48