• Of het normaal is dat mijn neefje van 5 Marokkaans praat. Hij praat amper normaal Nederlands maar Marokkaans kan hij dan wel super goed.
    En zijn grote broer in elkaar slaat. Net ook op een verjaardag hij slaat hem vol in z'n ballen maar begint dan zelf te huilen. Dan krijgt mijn oudste neefje de schuld terwijl hij niks deed. En ik weet het 100% zeker dat het alleen van mijn kleinste neefje afkwam want ik zat er zelf naast. Hij liet drinken vallen en mijn tante was weg en dan geeft mijn oudste neefje de schuld. Natuurlijk krijgt hij dan weer gezeik met zijn ouders terwijl hij niks deed.
    En bij dit kan hij ook nog alles op de computer vinden en hij kan bellen met mijn neefjes mobiel. Dat kind is net 5!
    Ik had pas een mobiel toen ik 13 was ofzo.
    En toch hou ik wel van hem ik vraag me alleen af of zijn gedrag wel zo normaal is...


    Sometimes in my tears I drown, but I never let it get me down.

    Is tie zelf marokaans?

    Dreft schreef:
    Is tie zelf marokaans?


    Nee, hij is hartstikke nederlands


    Sometimes in my tears I drown, but I never let it get me down.

    Ik vind dat zelf niet normaal. Maar wie ben ik, ik ben zo racistisch als de pest.

    MICKEY schreef:
    Ik vind dat zelf niet normaal. Maar wie ben ik, ik ben zo racistisch als de pest.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    WTF hij is Nedelrands en kent Marokaans lol als tie zelf marokkaans was zou ik het wel begrijpen lol

    MICKEY schreef:
    Ik vind dat zelf niet normaal. Maar wie ben ik, ik ben zo racistisch als de pest.


    Me so good.

    MICKEY schreef:
    Ik vind dat zelf niet normaal. Maar wie ben ik, ik ben zo racistisch als de pest.


    Ja ik ook hoor ;p


    Sometimes in my tears I drown, but I never let it get me down.

    Als hij geen Marokkaanse familie heeft, denk ik dat jouw neefje nu al foute vrienden heeft.

    Eens met de ouders praten? :x


    Let the Night embrace you

    Als hij zelf niet eens Marokkaans is, is het wel echt super weird dat hij dat zo goed spreekt.
    En die andere dingen horen denk ik gewoon bij een beetje agressieve peuters...


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Faerie schreef:
    Als hij geen Marokkaanse familie heeft, denk ik dat jouw neefje nu al foute vrienden heeft.

    Eens met de ouders praten? :x


    Dat zou zomaar kunnen op de basisschool waar ik stage loop is het een en al buitenlanders

    En ik ga niet met mijn tante en oom praten want die weten het zelf ook en mijn oudste neefje en mijn nicht die zeggen er ook altijd al wat van maar dat kind is gewoon zo ongehoorzaam als de pest


    Sometimes in my tears I drown, but I never let it get me down.

    Is je familie Marokkaans of wonen er Marokkaanse mensen in de buurt waar ze veel mee omgaan?


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    alsie nederlands is, vind ik het knap datie marokkaans spreekt
    maar volgens mij niet echt normaal, nee


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    Weten je oom & tante dan ook dat die kleine die grote de hele tijd de schuld geeft terwijl die grote niks deed en het allemaal de schuld is van die kleine? (A)


    It ain't broke, so don't fix it.

    @Miauw nope het is niet eecht een ''turkenbuurt''

    @fataal ja dat weten ze dat heeft die grote vaak genoeg gezegd maar ze geloven hem niet


    Sometimes in my tears I drown, but I never let it get me down.

    MICKEY schreef:
    Ik vind dat zelf niet normaal. Maar wie ben ik, ik ben zo racistisch als de pest.


    pardon,aangenaam ik ben kesha. een half surinaamse antiliaase nederlander.

    haat je mij nu ook?


    maar nu dat is niet normaal wie heeft hem dat geleerd dan?