• LONDEN - Liverpool en Chelsea hebben maandag een akkoord bereikt over een transfer van Fernando Torres. Dat meldt Liverpool op de clubwebsite.

    Torres moet nu nog persoonlijk tot overeenstemming met Chelsea komen.

    Naar verluidt bedraagt de transfersom van Torres 58 miljoen euro en gaat de Spaanse international liefst 190.000 euro per week verdienen.

    Transferrecord
    Eerder op de dag werd het transferrecord van Robinho al verbroken door Andy Carroll, die als vervanger van Torres naar Liverpool is gehaald. Hij komt over van Newcastle voor 40 miljoen euro. Als het genoemde bedrag van Torres klopt, wordt het record opnieuw gebroken.

    De 26-jarige Spaanse aanvaller speelde vanaf medio 2007 bij Liverpool. Daarvoor kwam hij in eigen land uit voor Atletico Madrid.

    De fans zien hun sterspeler vertrekken naar hun rivaal, waar ze niet blij mee zijn.

    Naast Carroll nam Liverpool deze transferperiode de Uruguayaan Luis Suarez over van Ajax.

    Bron: NU - Voetbalcentraal


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    Zo, jezus. Wat een debielen.
    Zonde van die shirts nog ook

    [ bericht aangepast op 1 feb 2011 - 16:49 ]

    Chelsea-shirts Torres al in de winkel

    LONDEN - Chelsea tastte maandag diep in de buidel om Fernando Torres over te nemen van Liverpool.

    Om een deel van de 58 miljoen euro terug te verdienen, werden dinsdag al de eerste shirts gedrukt met het rugnummer 9 en de naam van de aanvaller erop.

    Torres viert waarschijnlijk zondag zijn debuut op Stamford Bridge, uitgerekend tegen Liverpool. “Dat moet gewoon zo zijn. Hopelijk tref ik meteen doel.”

    Bron: NU.nl


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    Ik ben benieuwd naar de wedstrijd Liverpool - Chelsea. Kijken hoe de fans dan reageren. Maar ik vind het normaal wat ze doen. Dit soort dingen zijn normaal als een voetballer naar een rivaal verhuist. En dan vooral midden in het seizoen en Liverpool doet het op het moment ook niet goed. De fans vinden gewoon dat hij ze in de steek laat.

    [ bericht aangepast op 1 feb 2011 - 16:52 ]


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    FCBarcelona schreef:
    Ik ben benieuwd naar de wedstrijd Liverpool - Chelsea. Kijken hoe de fans dan reageren. Maar ik vind het normaal wat ze doen. Dit soort dingen zijn normaal als een voetballer naar een rivaal verhuist.

    Ik denk dat niemand de fans moet onderschatten, want fans kunnen fel zijn hoor. Of ze gaan zijn vrouw beledigen, want vroeger riepen ze bij Rafael van der Vaart ook altijd: 'Sylvie is een hoer.'


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    Apasionado schreef:
    (...)
    Ik denk dat niemand de fans moet onderschatten, want fans kunnen fel zijn hoor. Of ze gaan zijn vrouw beledigen, want vroeger riepen ze bij Rafael van der Vaart ook altijd: 'Sylvie is een hoer.'


    Ja, daarom. Ik zou ook zo reageren als iemand van mijn favoriete club naar de rivaal verhuist. Maarja ik vind dat de fans wel een punt hebben hoor.

    [ bericht aangepast op 1 feb 2011 - 16:58 ]


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Persoonlijk denk ik dat die gasten geen echte Liverpool-fans zijn. Oké, Fernando Torres is niet meer een Red, maar ze verbranden wel een Liverpoolshirt..

    Ik heb trouwens ook zo'n groot voorgevoel dat Torres NIÉT zal spelen tegen Liverpool.. Wie weet gooien ze iets dat in de fik staat naar hem.. Hooligans Ö


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    FCBarcelona schreef:
    Ik ben benieuwd naar de wedstrijd Liverpool - Chelsea. Kijken hoe de fans dan reageren. Maar ik vind het normaal wat ze doen. Dit soort dingen zijn normaal als een voetballer naar een rivaal verhuist. En dan vooral midden in het seizoen en Liverpool doet het op het moment ook niet goed. De fans vinden gewoon dat hij ze in de steek laat.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    MOCMOC schreef:
    Persoonlijk denk ik dat die gasten geen echte Liverpool-fans zijn. Oké, Fernando Torres is niet meer een Red, maar ze verbranden wel een Liverpoolshirt..

    Ik heb trouwens ook zo'n groot voorgevoel dat Torres NIÉT zal spelen tegen Liverpool.. Wie weet gooien ze iets dat in de fik staat naar hem.. Hooligans Ö

    Daar sluit ik me volledig bij aan.


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    x

    [ bericht aangepast op 1 feb 2011 - 17:07 ]


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Hoezo zijn dat nou weer debielen? Das hetzelfde als bvb Stekelenburg ineens voor PSV zou keepen. Das gewoon naaiend.
    Niet-voetbalfans snappen dat gewoon niet.

    Daarbij vind ik, als Liverpoolfan, het ook enorm shit dat Torres weggaat. Naar de rivaal nog wel..

    MOCMOC schreef:
    Persoonlijk denk ik dat die gasten geen echte Liverpool-fans zijn. Oké, Fernando Torres is niet meer een Red, maar ze verbranden wel een Liverpoolshirt..

    Ja, je hebt er ook hooligans tussen. Maar heel veel van die mensen zijn WEL echte fans. De allerfanatieksten!


    ars moriendi

    Whoo:D
    Torres<33
    Chelsea<33
    Barca<33


    I'd rather be absolutely ridiculous than absolutely boring.