• Ik moet 2 weken na de voorjaarsvakantie (8 mei geloof ik) een EDT maken. En dan moet heel 4havo die aardrijkskunde volgt dat op hetzelfde moment doen. Kan ik me voorstellen. Dan plannen ze dat op dinsdag het 7e uur. Dan ben ik normaal na het 6e al uit!
    Ik heb op dinsdag tot het 6e en de rest van de dagen tot het 7e. Dan is er 1 dag dat ik tenminste nog vroeg uit ben en dan gaat hij precies op die dag dat EDT plannen >.< Argh, ik kon mijn aardrijkskunde leraar wel wurgen >.< De hele klas trouwens, haha.

    Hebben jullie ook weleens zoiets gehad? Of zijn die van jullie allemaal lief? Vast niet.


    To live would be an awfully big adventure

    misschien ben ik dom fzo, maar wat is EDT?


    Dreams are like water, they are beautiful, sad, quiet, wild, changeable, unpredictable ...

    Zo vaak,of dan heb ik het eerste of eerste 2 uur vrij en dan plannen ze iets of ik heb het na het 7e en heb ik 7e.

    7e valt toch nog wel mee,ik bedoel ik heb vaak 8e en 9e.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    xBIGBANG schreef:
    misschien ben ik dom fzo, maar wat is EDT?


    Me so good.

    xBIGBANG schreef:
    misschien ben ik dom fzo, maar wat is EDT?

    Dat zeggen meer mensen, dat is weer iets wat onze school heeft bedacht denk ik. Dat was ik vergeten. Het wordt ook wel voorexamen genoemd, zegt dat je iets? Ik zit nu in 4havo en volgend jaar heb ik mijn eindexamen. En in 4havo krijg ik dan zegmaar al examens van bepaalde vakken en die krijg ik geloof ik ook nog in 5havo. En dan heb je nog het centraal examen waar dit allemaal in meetelt. Voor wiskunde heb ik dan het cijfer dat ik in 4havo haal, praktische opdracht in 4havo, praktische opdracht in 5havo en dan nog de EDT's erbij die dan het meest meetellen. En dat gaat dan weer mee naar het centrale examen. Vraag me niet waarom dit allemaal zo ingewikkeld is x'D

    Exercitus: Ik heb wel een goed rooster met 1 tussenuur (en dan op vrijdag nog de eerste 2 uur vrij). Er zijn ook mensen met 7 tussenuren ofzo in de week. Maar omdat ik meestal tot het 7e uur moet, is het 6e uur zegmaar kort en het is wel fijn om gewoon wat eerder uit te zijn dan de rest van de dagen. Net zoals dat je op de basisschool op woensdagmiddag vrij had (dat hadden wij tenminste).


    To live would be an awfully big adventure

    geen idee,
    ik zit pas in de tweede ik heb dat niet

    [ bericht aangepast op 1 feb 2011 - 16:01 ]


    Me so good.

    Infinitum schreef:
    (...)
    Dat zeggen meer mensen, dat is weer iets wat onze school heeft bedacht denk ik. Dat was ik vergeten. Het wordt ook wel voorexamen genoemd, zegt dat je iets? Ik zit nu in 4havo en volgend jaar heb ik mijn eindexamen. En in 4havo krijg ik dan zegmaar al examens van bepaalde vakken en die krijg ik geloof ik ook nog in 5havo. En dan heb je nog het centraal examen waar dit allemaal in meetelt. Voor wiskunde heb ik dan het cijfer dat ik in 4havo haal, praktische opdracht in 4havo, praktische opdracht in 5havo en dan nog de EDT's erbij die dan het meest meetellen. En dat gaat dan weer mee naar het centrale examen. Vraag me niet waarom dit allemaal zo ingewikkeld is x'D

    Exercitus: Ik heb wel een goed rooster met 1 tussenuur (en dan op vrijdag nog de eerste 2 uur vrij). Er zijn ook mensen met 7 tussenuren ofzo in de week. Maar omdat ik meestal tot het 7e uur moet, is het 6e uur zegmaar kort en het is wel fijn om gewoon wat eerder uit te zijn dan de rest van de dagen. Net zoals dat je op de basisschool op woensdagmiddag vrij had (dat hadden wij tenminste).


    Ze noemen het bij ons PTA's geloof ik.


    Your make-up is terrible

    Een soort tentamens dus? (:


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik weet niet wat het is enzow.
    Maar moet dat op een Zondag???

    I love <3 8 Mei


    <3

    Toronto schreef:
    Ik weet niet wat het is enzow.
    Maar moet dat op een Zondag???

    I love <3 8 Mei


    Het is op een dinsdag, haha. Volgens mij had ik dat erbij gezet. Ik weet niet zeker of het 8 mei is, maar in de 2e week na de voorjaarvakantie (bij ons althans, ik weet niet of die weer eens verschillend is x'D) Volgens mij ook de 2e week van mij, maar ik ben niet zeker.


    To live would be an awfully big adventure