• Ik wil met iemand samenwerken voor een nieuwe serie op een nieuw account... Ik heb al eens eerder een paar mensen gevraagd maar die waren het of vergeten of lieten niks van horen...:S

    Ik had al wat ideetjes voor een serie;

    1. Andreas overlijd... Tom en Bill zijn er kapot van, ze gaan voor de begrafenis naar het huis van Andreas om nog wat dingen op te halen die van hun waren. Bill ziet zijn dagboek liggen en Tom en hij kunnen het niet weerstaan om hem te lezen.. Maar er staan geheimen in die ze eigenlijk niet wilde weten!

    2. Een meisje van 17 jaar kan geesten zien en met ze praten. Op een dag word ze gevraagd, om een kijkje te nemen in huizen Kaulitz want het huis schijnt bezeten te zijn...

    3. Je bent een huppekutterig meisje en woont in Californië je vader besluit als je te ver bent gegaan bij het meisje dat bij jullie zou komen wonen, je naar een internaat te sturen. Je bent echt helemaal geen type voor al dat engelse stijve goed.. Dus daarvoor ga je het naar jou idee aanpassen.. Gaat dat lukkken als je de hele tijd word afgeleid door de leuke zoon van de directrice? (TH zit er wel in hoor)

    Als je een idee leuk vind zet het er dan ook even bij of heb je zelf nog een leuk idee meld het dan!

    Byez

    ik wil wel (: en dan idee 2 ofso x]


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik wil ook wel, :P 1 of 2 maakt me niets uit, ze zijn allebij wel leuk!;)

    Die eerste lijkt me tof, en zoek iemand waar mee je het beter kan vinden dan met de rest hier op quizlet, er moet hier toch iemand zijn


    Live life limitless.

    Ik wil wel <3

    idee 2 Lijkt me cool!

    Zijn er nog mensen die willen?

    me liefste sgat ik ben het helemaal niet vergeten

    maar ik dagt te w8ten tot rilana trg is vn vakantie dan kunnen we haar vragen wat zy vr een serie wil ??

    x


    A. ikmisje.

    JAA! Met Z'n Allleeenn<3

    IUK WIL OOK!^^

    WE GAAN GEWOON MET Z'N ALLEN!

    Ik stem voor 1[A](A)

    x3