• oke ze is vandaag jarig (-.-') nie echt bezonder voor mij
    stonds ze een jaar geleden te klagen over hyves twitter en alles social networks bedankt ze nederland via twitter 0.o oke snap je julie dat
    meschien word ze gewoon oud(krul)


    Shoganai i ne~

    hahah xP hoe oud?

    Ja idd. Eerst zeurt ze dat we moeten kappen met die social networks, en nu heeft ze zelf een twitter-en youtubeaccount. Sowieso vind ik dat hele koningshuis onzin, maargoed.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    xD

    HURRA!(yeah)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    73 jaar is bea :3

    PEDOpas schreef:
    hahah xP hoe oud?


    73. (cat)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    PEDOpas schreef:
    hahah xP hoe oud?

    73 d8 ik ff kijken op nos
    *kijkt op nos.nl*

    yep 73 jaar o.0


    Shoganai i ne~

    Ze is 73 toch? Happy birthday Beatrix. (:


    your eyes are like stars in the night.

    Ja, een beetje raar. Maar alle beroemdheden moeten natuurlijk twitteren vandaag de dag, anders worden ze helemaal vergeten. -.-

    Btw, hoera! x)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Afschaffen dat hele koningshuis. Ze lullen maar wat, hebben geen enkele functie en kosten ontzettend veel geld dat veel beter besteed kan worden.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    FCBarcelona schreef:
    Afschaffen dat hele koningshuis. Ze lullen maar wat, hebben geen enkele functie en kosten ontzettend veel geld dat veel beter besteed kan worden.

    agree want je hoort aleen die paar andere nieuwtjes en heel veel van de regiring en het is geld verspillen :/


    Shoganai i ne~

    zoo oud o.o tijd voor een nieuwe dus:Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    I lol'd, Ze noemt Prins Willem Alexander en Maxima: Alex & Max x'D.


    “There is no heaven, there is no hell, except here on Earth.” - Anton LaVey.