• Er zijn jaren voorbij gegaan na al die vrees voor meer gevaar, de 2e Tovenaars Oorlog is al jaren voorbij en we zitten nu in het jaar 2022. Hogwarts, Hermosa Palos, Develixe & Erola durven de strijd opnieuw aan te gaan in een Toverschool Toernooi. Vele leerlingen geven zich op, maar uiteindelijk blijven er 4 over. Sofia, Amber, Miller & Samantha zijn de Toverschool kampioenen en zullen moeten strijden tegen elkaar voor de eeuwige roem.

    Maar wat als het blijkt dat er meer kwaad is dan alleen heer Voldemort en dat hij roet in het eten probeert te gooien? Dat de opdrachten zwaarder blijken te zijn dan dat de kampioenen hadden gedacht, dat ze hun leven letterlijk riskeren. Wat gebeurd er als Sofia verliefd word op een onmogelijk persoon, moet ze hiervoor de eeuwige roem opofferen of toch doorgaan?



    Weer een nieuw idee en weer heb ik er behoorlijk wat rollen voor nodig, dus ik dacht dat jullie me misschien konden helpen?

    In dit verhaal komen in ieder geval de kinderen van Draco, Hermoine en Harry voor en dan natuurlijk de door mij en jullie verzonnen rollen. (:


    Wat heb ik nodig?
    # 1 Toverschool kampioen van Hogwarts, Nice
    # 2 Toverschool kampioenen van andere scholen, Quarterback & Courtesan
    # Leerlingen, ik deel dus zelf in op welke school hij/zij komt. (:
    - Hislover (2x), Nice, JumbieBill, Apasionado, Courtesan
    # Beste vriendin Sofia, Jynx
    # Zusje Sofia, Quarterback

    VOOR ALLE DUIDELIJKHEID; Sofia zit ingedeeld bij Gryffindor!


    Om in te vullen. *Alleen voor toverschool kampioenen.

    Rol:
    Roepnaam:
    Naam:
    Achternaam:
    Leeftijd + Schooljaar:
    Bloedsoort: Niet alleen volbloed, halfbloed en mudbloods zijn ook meer dan welkom!
    Afdeling + Rede:
    [Persoonlijkheid: Het liefst zo uitgebreid mogelijk!
    Uiterlijk: Graag een foto erbij plus de naam van de persoon. (:
    Toverstok & Patronus:
    Extra: Vertel hier al het nodige wat je nog wilt vertellen, zoals huisdier, beste schoolvak, iets over de familie van het personage enzovoort!


    Het zou fijn zijn als er ook jongens worden ingevuld en niet alleen meisjes by the way! (:

    Er mogen meerdere rollen worden ingevuld door 1 persoon! Alvast bedankt en onthoud;
    Ik kies niet de eerste, maar de beste!

    [ bericht aangepast op 30 jan 2011 - 18:33 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Genoeg rollen, bedankt voor het invullen allemaal!


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    oeps