• Louisa is 19 jaar en bezit alles, ze heeft een fijn leven, een groot bedrag op de bank staan en de beste vriendinnen in de wereld. Ze hoeft zich nergens druk over te maken haar leven is een compleet sprookje. Wanneer ze naar een avondje stappen in de auto stapt krijgt ze een auto ongeluk. Ze is dood, althans dat was ze voor een paar seconden, ze word namelijk net op tijd terug gehaald naar het echte leven. In haar dood ‘’droomde’’ ze over een jongen, een jongen die ze naar een paar dagen weer terug ziet in haar echte leven. Was het een seintje? Dat ze […] in haar leven moet betrekken? Of zit het allemaal in haar hoofd. Ze word helemaal gek door zichzelf, [...] voelt zich betrokken in haar leven doordat ze hem heeft benaderd en verteld heeft dat hij in haar dood een rol speelde.
    ~ A story about physical madness and love.


    Doen/Niet doen.
    Orgineel?
    Welke mannelijke Celeb? - Geen Justin Bieber.
    Titel?


    Everything is worse without music.

    Doen.
    Ja! Ten minste ik heb er nog nooit van gehoord =)
    Een knappe, maar ik zou niet weten wie xd Wie vind je zelf leuk?
    I Dreamed The Dream, sorry, ben slecht in titels..


    “Love is a contradiction.”

    Doen !!
    Over wie ??? Als het maar nii bieber shit is (:


    Jus drein jus daun

    Rin schreef:
    Doen !!
    Over wie ??? Als het maar nii bieber shit is (:

    Ik weet nog niet over wie ;D. Daar moet ik nog eens goed over na denken. _O_


    Everything is worse without music.

    Doen/Niet doen. doen
    Orgineel? Ja _O_
    Welke mannelijke Celeb? Brunoooo mars / enrique iglesias _O_
    Titel? .... oke #faaaaaaaaal

    [ bericht aangepast op 30 jan 2011 - 10:03 ]


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Oke, toch maar Enrique :9~


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John