• Al een paar dagen horen we steeds in het nieuws, dat mensen in Noord- Afrika + Het Midden-Oosten op straat komen en protesteren tegen hoge voedselprijzen, de brandstofprijs die om hoog gaat en zelfs tegen de president. Nu vroeg ik me af : Wat vinden jullie ervan?

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 29 jan 2011 - 12:41 ]


    I didn't hit you, I just high-fived your face. (':

    Net goed dat ze protesteren, het kan toch niet dat mensen zó lang aan de macht zijn en niks uitvoeren, behalve een beetje geld van de armen pikken? (:


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Puzzle schreef:
    Net goed dat ze protesteren, het kan toch niet dat mensen zó lang aan de macht zijn en niks uitvoeren, behalve een beetje geld van de armen pikken? (:

    Helemaal mee eens, heb daarnet beelden gezien van dode mensen; helemaal onder het bloed, Pfff... echt hier word ik dus kwaad om! ;x


    I didn't hit you, I just high-fived your face. (':

    Er moet eerst een opstand komen, voordat veranderingen volgen, right? Dat was in Nederland, Engeland, Amerika en Frankrijk zo. Nu maar hopen dat dat daar ook zo is. Ik bedoel, een corrupte regering is gewoon niet goed voor een volk, dus ik vind het een goed recht dat ze protesteren.

    [ bericht aangepast op 29 jan 2011 - 13:50 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ik vind het terecht dat ze protesteren.

    Ik vind het goed dat ze eindelijk voor zichzelf opkomen!


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Puzzle schreef:
    Net goed dat ze protesteren, het kan toch niet dat mensen zó lang aan de macht zijn en niks uitvoeren, behalve een beetje geld van de armen pikken? (:

    Goed dat ze proteesteeren. maar liever niet met zo veel geweld en zo .

    Bedoel je in Egypte enzovoort? Terecht. Ik vond die Mubarak ook niet zo goed.


    We love because he loved us first - John 4:19

    Caitriona schreef:
    Bedoel je in Egypte enzovoort? Terecht. Ik vond die Mubarak ook niet zo goed.

    idd, dat bedoel ik (:


    I didn't hit you, I just high-fived your face. (':

    Ik vind het goed dat ze protesteren, ze moeten ook opkomen voor hun rechten!


    Don't dream your life, but live your dream!

    SmexyBieber schreef:
    Ik vind het terecht dat ze protesteren.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    nou kijk.
    ik vind het helemaal geweldig van die mensen, ze durven eindelijk is wat meer haha.
    maar, ik ga dus over een paar weken naar egypte toe.
    & dat gaat niet meer door waarschijnlijk.
    Grr.


    Who says I can't be free.. From all of the things that I used to be?

    Puzzle schreef:
    Net goed dat ze protesteren, het kan toch niet dat mensen zó lang aan de macht zijn en niks uitvoeren, behalve een beetje geld van de armen pikken? (:


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.